16.7 C
Athens

Θρίλερ με την απαγωγή του 51χρονου επιχειρηματία – Δεν έχουν ζητήσει ακόμα λύτρα

Οι αρχές έχουν αρχίσει να εξετάζουν και άλλα σενάρια, καθώς απαγωγή χωρίς λύτρα δεν μπορεί πλέον να χαρακτηρίζεται απαγωγή

Την ίδια ώρα που οι συγγενείς του 51χρονου επιχειρηματία Νίκου Μαυρίκου ανησυχούν για τη ζωή του οι αστυνομικές αρχές έχουν αρχίσει να εξετάζουν τι άλλο μπορεί να σημαίνει η «αρπαγή» του έξω από το σπίτι του χθες το πρωί στην ακτή Θεμιστοκλέους, στον Πειραιά.

Η οικογένεια του επιχειρηματία περνάει ώρες αγωνίας, καθώς έχει ήδη κλείσει 24ωρο από την απαγωγή του και ακόμα δεν έχουν κάποιο σημείο ζωής του. Κανείς δεν έχει επικοινωνήσει μαζί τους για λύτρα, όπως επιβεβαίωσε σήμερα το πρωί και η αδερφή του.

«Όλοι πέσαμε από τα σύννεφα όταν το μάθαμε. Το γραφείο του είναι πολύ κοντά στο σπίτι του. Κάθε πρωί γύρω στις 9 παρά τέταρτο κατέβαινε για να πάει στο γραφείο, είτε με το αυτοκίνητο, είτε με την μηχανή του. Δεν είχε να φοβηθεί κάτι. Έβγαινε κανονικά έξω, μια χαρά. Την Τρίτη μιλήσαμε τελευταία φορά που είπαμε τις ευχές. Ήταν δόξα τω Θεώ μια χαρά. Δεν είχε κάτι που να τον ανησυχούσε. Αν είχε κάτι θα μας το έλεγε. Θα είμασταν από τους  πρώτους που θα το έλεγε. Δεν είχε τίποτα. Ήταν μια χαρά. Εμείς αυτό που θέλουμε είναι να γυρίσει να έχει αίσιο τέλος όλο αυτό. Να γυρίσει και να είναι καλά. Εμείς μένουμε στην Ζάκυνθο τα τελευταία 35 χρόνια αλλά δεν ξέρουμε κάτι το συγκεκριμένο», λέει η κ. Ελένη Μαυρίκου.

Αυτό, όμως, είναι το ένα σκέλος της υπόθεσης. Που αφορά την οικογένεια. Υπάρχει και ένα δεύτερο που αφορά τις αρχές που ερευνούν την υπόθεση.

Σύμφωνα λοιπόν με τις αρχές, αν περάσουν και λίγες ακόμα ώρες χωρίς επικοινωνία των δραστών με την οικογένεια του επιχειρηματία, δεν θα μπορούν πλέον να μιλούν για απαγωγή. Θα πρόκειται για αρπαγή με άλλο κίνητρο που μπορεί να αφορά προσωπικούς ή οικονομικούς λογαριασμούς ή λόγους εκδίκησης, οπότε θα πρέπει να στρέψουν αλλού το βλέμμα τους.

Τα στοιχεία που έχουν στην διάθεσή τους οι αρχές

Από το βιντεοληπτικό υλικό που έχουν στα χέρια τους οι αρχές έχουν βρει πως το αυτοκίνητο με το οποίο τον απήγαγαν είναι ένα μπλε πολυμορφικό αυτοκίνητο γερμανικής κατασκευής.

Σύμφωνα με πληροφορίες, οι αστυνομικοί μέσα από τις κάμερες διαχείρισης κυκλοφορίας αλλά και από ιδιωτικές κάμερες, κατάφεραν να εντοπίσουν το μπλε πολυμορφικό αυτοκίνητο που χρησιμοποίησαν οι δράστες προκειμένου να επιβιβάσουν τον 51χρονο επιχειρηματία, ώστε να γίνει η απαγωγή και αμέσως άρχισαν να το σκανάρουν.

Από την διασταύρωση που πραγματοποίησαν στα τερματικά της Τροχαίας, «χτυπώντας» τον αριθμό κυκλοφορίας, διαπίστωσαν πως ο συγκεκριμένος αριθμός δεν υπάρχει στην ελληνική επικράτεια. Κατά συνέπεια εκτιμούν πως οι πινακίδες κυκλοφορίας του ύποπτου οχήματος είναι πλαστές.

Κάνουν λόγο για «αρπαγή» και όχι για απαγωγή

Πάντως, ήδη οι έμπειροι αστυνομικοί του Τμήματος Ανθρωποκτονιών και προσωπικής ελευθερίας που έχουν αναλάβει την έρευνα κάνουν λόγο όχι για απαγωγή, αλλά για αρπαγή, καθώς μέχρι το πρωί της Παρασκευής κανείς δεν είχε επικοινωνήσει με την οικογένεια του 51χρονου επιχειρηματία, εν προκειμένω με την μητέρα του και τα παιδιά του, προκειμένου να ζητήσει λύτρα για την απελευθέρωση του Νίκου Μαυρίκου.

Μάλιστα και λόγω του γεγονότος πως στο παρελθόν τ’ όνομα του γνωστού επιχειρηματία είχε εμπλακεί σε υπόθεση που ερευνούσε το Λιμενικό, χωρίς ποτέ να αποδειχθεί η ενοχή του, εξετάζουν και το ενδεχόμενο οι δράστες να άρπαξαν τον 51χρονο, προκειμένου να λύσουν παλιές προσωπικές διαφορές.

Όπως λένε χαρακτηριστικά οι αστυνομικοί όλα τα ενδεχόμενα είναι ανοιχτά μέχρις ότου να επικοινωνήσουν οι δράστες με την οικογένεια του απαχθέντα, να θέσουν τους όρους τους και βέβαια να ζητήσουν λύτρα.

Οι δραστηριότητες του επιχειρηματία πριν την απαγωγή

Ο Νίκος Μαυρίκος 51 ετών διαμένει στην συγκεκριμένη πολυκατοικία με την μητέρα του, καθώς τα παιδιά του είναι μεγάλα και μένουν μόνα τους επίσης σε περιοχές του Πειραιά. Ο ίδιος δραστηριοποιείται στης εισαγωγές-εξαγωγές αλκοολούχων ποτών και καπνικών προϊόντων, προμηθεύοντας με αφορολόγητα προϊόντα, πλοία κυρίως φορτηγά, πρεσβείες, αλλά και καταστήματα αφορολογήτων σε αεροδρόμια.

ΕΥΘΕΩΣ με τον Γιώργο Χαλά Γιώργος Χαλάς