Μ. Αγγελόπουλος: Κερδοφόρος ο Παναθηναϊκός με έσοδα που ξεπερνούν τα 40-45 εκατ. ευρώ, ο Ολυμπιακός υπολείπεται λίγο αλλά είναι κοντά

Share

Ο Μάκης Αγγελόπουλος παραχώρησε μεγάλη συνέντευξη στην COSMOTE TV και αναφέρθηκε στο πώς βλέπει αυτή τη στιγμή το μπάσκετ και τις «ανισότητες» που βρίσκει να υπάρχουν ανάμεσα στις ομάδες που παίζουν στη EuroLeague και σε αυτές που δεν είναι στη διοργάνωση, επιβεβαίωσε την παραμονή του Ντράγκαν Σάκοτα και υποστήριξε

Αναλυτικά όσα είπε στην COSMOTE TV:

Για το τι έχει αλλάξει στη ζωή του τα τελευταία έξι χρόνια: «Έχει μπει για τα καλά η ΑΕΚ στη ζωή μας, στο πετσί μας. Ξεκίνησε στα πλαίσια να βοηθήσω μία ομάδα τον Ιανουάριο του 2015. Από τότε έχει κυλήσει πολύ νερό στο αυλάκι, πολλή δουλεία, πολλές αγωνίες, μεγάλες επενδύσεις πολλών εκατομμυρίων και συνεχίζουμε».

Πόσα λεφτά έχει επενδύσει στην ΑΕΚ: «Γύρω στα 25 εκατομμύρια».

Για το αν παραμένει το μπάσκετ βαρέλι χωρίς τρύπα: «Παραμένει ακόμα για τις ομάδες που είναι εκτός οικοσυστήματος της EuroLeague. Τα τελευταία χρόνια ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος έχει κάνει εξαιρετική δουλειά στον Παναθηναϊκό, έχει γυρίσει κερδοφόρος πλέον τα έσοδά του ξεπερνούν τα 40-45 εκατομμύρια ευρώ . Ο Ολυμπιακός υπολείπεται λίγο, χρειάζεται λίγες οικονομικές ανάσες, αλλά και αυτός είναι πολύ κοντά. Οι υπόλοιπες ομάδες, δυστυχώς, απέχουν ακόμα από αυτήν την κατηγορία. Έχουμε ακόμα, δυστυχώς, ένα οικοσύστημα Ευρωλίγκας, το οποίο δημιουργεί συνθήκες ανταγωνισμού, όχι μόνο στην Ελλάδα, αλλά και στην Ευρώπη».

Η πρόκριση στην EuroLeague δεν αποτελεί bonus για τη θέση που παίρνει η ομάδα στο πρωτάθλημα: «Αυτό ακριβώς. Η Ευρωλίγκα δεν έχει κανένα ενδιαφέρον για τα εθνικά πρωταθλήματα. Ένας από τους λόγους που εμείς αποχωρήσαμε από το EuroCup ήταν αυτό ακριβώς, μας είπαν ότι δεν μας ενδιαφέρουν τα εθνικά πρωταθλήματα. Θυμάμαι μία χρονιά είχα σοβαρή πίεση από το EuroCup για να παίξουμε εκεί, μάλιστα είχα μία πραγματικά εντυπωσιακή οικονομική προσφορά, σχεδόν το μισό μπάτζετ της ομάδας εκείνη την ομάδα. Είπα “οκ παιδιά να το δούμε, αλλά εξηγήστε μου για να συμμετάσχουμε. Κερδίζουμε και πάμε στην Ευρωλίγκα, ποια είναι τα οικονομικά οφέλη;” Εκεί που έκαναν σαφές ότι το τηλεοπτικό συμβόλαιο δεν αφορά εσάς, αφορά Ολυμπιακό και Παναθηναϊκό. Θα δούμε μήπως πάρετε 100.000 ευρώ και όσο αναφορά από την Ευρωλίγκα προφανώς δεν θα πάρετε τα 2,5 εκατομμύρια, θα πάρετε πάλι 100.000. Εκεί λέω “Μισό λεπτό. Μου δίνετε το 3-4% των δύο βασικών μας ανταγωνιστικών”. Εκεί σου λέει δυστυχώς η Ευρωλίγκα ότι πρέπει το 87-88% των εσόδων να πηγαίνει στους μετόχους. Άρα λοιπόν εδώ έχουμε μία εταιρία που ενδιαφέρεται για τους μετόχους περισσότερο, παρά για τα πρωταθλήματα. Άρα λες γιατί να πάω σε αυτό το τραπέζι. Το λέω αυτό γιατί πολλοί φίλοι της ΑΕΚ μου λένε γιατί δεν πάμε στο EuroCup. Μα τί να πάμε; Υπάρχει άνιση μεταχείριση στην Ελλάδα, υπάρχει και στην Ευρώπη. Σου λέει το 3% του συμβολαίου, γιατί τα έσοδα πηγαίνουν στους μετόχους. Αυτό δεν έχει νόημα».

Για τον Σάκοτα: «Αποθεώνεται ο Ντράγκαν σε κάθε παιχνίδι και έχει περάσει στην ιστορία. Νομίζω το ρεκόρ του δεν θα το καταρρίψει κανείς. Για εμένα είναι ο καλύτερος κόουτς που κυκλοφορεί και δεν το λέω εγώ, το έχουν πει οι συνάδελφοί του. Ο Ζέλικο κάποια στιγμή είχε πει: “Όταν έπαιζα με τον Ντράγκαν το Σάββατο, είχε πονοκέφαλο μέχρι την Τετάρτη”. Είναι καταπληκτικός κόουτς. Στο κομμάτι κοουτσάρισμα, ο Ντράγκαν δεν έχει αντίπαλο».

Για το αν παραμείνει και του χρόνου προπονητής της ΑΕΚ: «Το θέμα είναι λυμένο. Θα παραμείνει προπονητής».

ΟΙ ΑΘΛΗΤΙΚΕΣ ΜΕΤΑΔΟΣΕΙΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ - ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗΣ
ΟΙ ΑΘΛΗΤΙΚΕΣ ΜΕΤΑΔΟΣΕΙΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ