Ο Μάκης Αγγελόπουλος παραχώρησε μια μεγάλη συνέντευξη στην COSMOTE TV και αναφέρθηκε στην προσέγγιση που έγινε από τον Ολυμπιακό προκειμένου να εξυπηρετηθεί για κάποιο διάστημα, όσο διαρκούν δηλαδή τα έργα για το νέο ΣΕΦ. Ο διοικητικός ηγέτης της ΑΕΚ υποστήριξε πως δεν υπάρχει συμφωνία αλλά άφησε κάτι παραπάνω από ανοιχτό το ενδεχόμενο να βρουν κοινό … Συνεχίστε να διαβάζετε το Μ. Αγγελόπουλος για Sunel Arena: «Κάναμε μια πρώτη συζήτηση με τον Ολυμπιακό, ώστε να εξυπηρετηθεί για κάποιο διάστημα».
Αντιγράψτε και επικολλήστε αυτόν τον σύνδεσμο στον WordPress ιστότοπο για ενσωμάτωση
Αντιγράψτε και επικολλήστε αυτόν τον κώδικα στον ιστότοπό σας για να ενσωματωθεί