Μ. Αγγελόπουλος για Sunel Arena: «Κάναμε μια πρώτη συζήτηση με τον Ολυμπιακό, ώστε να εξυπηρετηθεί για κάποιο διάστημα»

Share

Ο Μάκης Αγγελόπουλος παραχώρησε μια μεγάλη συνέντευξη στην COSMOTE TV και αναφέρθηκε στην προσέγγιση που έγινε από τον Ολυμπιακό προκειμένου να εξυπηρετηθεί για κάποιο διάστημα, όσο διαρκούν δηλαδή τα έργα για το νέο ΣΕΦ.

Ο διοικητικός ηγέτης της ΑΕΚ υποστήριξε πως δεν υπάρχει συμφωνία αλλά άφησε κάτι παραπάνω από ανοιχτό το ενδεχόμενο να βρουν κοινό πεδίο οι δύο πλευρές καθώς όπως ανέφερε: «Έχουμε αποδείξει μέχρι τώρα, ότι εκτός γηπέδου προσπαθούμε να εξυπηρετούμε και να βοηθάμε όλο τον κόσμο».

«Υπάρχει μια προσέγγιση από τον Ολυμπιακό να τον εξυπηρετήσουμε για κάποιο διάστημα. Δεν υπάρχει κάποια συμφωνία. Μία πρώτη συζήτηση έγινε και δεν ξέρουμε ακριβώς το διάστημα που θα χρειαστεί ή αν χρειαστεί. Στο τέλος της ημέρας θα το δούμε, αφορά μία εμπορική συμφωνία. Νομίζω έχουμε αποδείξει μέχρι τώρα, ότι εκτός γηπέδου προσπαθούμε να εξυπηρετούμε και να βοηθάμε όλο τον κόσμο Είμαι της λογικής ότι θέλουμε να μεγαλώνει η πίτα», ανέφερε χαρακτηριστικά στην COSMOTE TV.

ΟΙ ΑΘΛΗΤΙΚΕΣ ΜΕΤΑΔΟΣΕΙΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ - ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗΣ
ΟΙ ΑΘΛΗΤΙΚΕΣ ΜΕΤΑΔΟΣΕΙΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ