Σφοδρές αντιδράσεις έχει προκαλέσει περιστατικό που ήρθε στο φως της δημοσιότητας από βίντεο, που δείχνει τον Λευτέρη Αυγενάκη να έχει αντιπαράθεση με υπάλληλο του αεροδρομίου.
ΑΓΡΙΟ ΞΥΛΟ ΑΠΟ ΥΠΟΥΡΓΟ ΣΕ ΥΠΑΛΛΗΛΟ ΤΟΥ ΕΛ. ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ! #ΥΠΟΥΡΓΟΣ #ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ #ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣΒΕΝΙΖΕΛΟΣ pic.twitter.com/i2OC02jZ1c
— Voice News (@apokalyptikodel) July 2, 2024
Το περιστατικό προκάλεσε μάλιστα την παρέμβαση του προέδρου της Βουλής, Κώστα Τασούλα, ο οποίος ζήτησε εξηγήσεις από τον πρώην υπουργό αθλητισμού για τη συμπεριφορά του προς τον υπάλληλο της αεροπορικής εταιρείας στο «Ελ. Βενιζέλος», ενώ ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Παύλος Μαρινάκης τόνισε με δήλωσή του πως «συμπεριφορές του τύπου “ξέρεις ποιος είμαι εγώ;” δεν γίνονται ανεκτές».
Σύμφωνα με πληροφορίες, το συμβάν ξεκίνησε όταν ο Λευτέρης Αυγενάκης εμφανίστηκε καθυστερημένα στην επιβίβαση της πτήσης του για Ηράκλειο και αφού είχαν ήδη προηγηθεί τρεις αναγγελίες για να προσέλθει στην πύλη. Όταν εμφανίστηκε στον γκισέ, ο υπάλληλος φέρεται να τον ειδοποίησε ότι η επιβίβαση είχε ολοκληρωθεί, ο ίδιος ωστόσο απαίτησε να μπει στο αεροπλάνο, επικαλούμενος την ιδιότητά του.
Αυγενάκης: «Είμαι έκπληκτος από τις υπερβολές και ανακρίβειες των δημοσιευμάτων»
Με ανάρτησή του, ο Λευτέρης Αυγενάκης απολογήθηκε για το περιστατικό, κάνοντας ωστόσο λόγο για υπερβολές και ανακρίβειες από τα ΜΜΕ:
«Λυπάμαι ξεκάθαρα και ζητω συγνώμη για την ένταση και την αναστάτωση που προκλήθηκε πρόσφατα στο αεροδρόμιο με υπάλληλο εταιρείας, στην προσπάθεια μου να μπορέσω να επιβιβαστώ στην πτήση μου για το Ηράκλειο.
Την ίδια στιγμή όμως, είμαι έκπληκτος από τις υπερβολές και ανακρίβειες που διακινούνται σε δημοσιεύματα των τελευταίων ημερών για περιστατικό «άγριου ξυλοδαρμού», «λιποθυμιών», «χειροδικιών» απο μέρους μου.
Πράγματι υπήρξε ένα περιστατικό λεκτικής έντασης με υπάλληλο της εταιρείας καθώς δεν μου επέτρεψε να επιβιβαστώ επικαλούμενος ότι είχε ολοκληρωθεί η επιβίβαση, ενώ όπως με τα μάτια μου διαπίστωνα οι επιβάτες ήταν στη φισούνα επιβίβασης.
Τέλος αρνείτο κατ’ επανάληψη να μου επιτρέψει την δυνατότητα επικοινωνίας με προϊστάμενό του ή άλλο υπεύθυνο της αεροπορικής εταιρείας ως ύστατη προσπάθεια να καταφέρω να ταξιδέψω στην ώρα μου, κάτι που με οδήγησε να προσπαθήσω να πάρω το τηλ από τα χέρια του για να μιλήσω ο ίδιος.
Ωστόσο το περιστατικό παρέμεινε σε επίπεδο διαφωνίας και λεκτικής έντασης μόνο».
Λυπάμαι ξεκάθαρα και ζητω συγνώμη για την ένταση και την αναστάτωση που προκλήθηκε πρόσφατα στο αεροδρόμιο με υπάλληλο εταιρείας, στην προσπάθεια μου να μπορέσω να επιβιβαστώ στην πτήση μου για το Ηράκλειο.
Την ίδια στιγμή όμως, είμαι έκπληκτος από τις υπερβολές και ανακρίβειες… pic.twitter.com/NVEcpgMsLy
— Lefteris Avgenakis (@l_avgenakis) July 3, 2024