Η Αργεντινή επικράτησε με 2-0 της Πολωνίας και πήρε ως πρώτη του τρίτου ομίλου το εισιτήριο για τη νοκ-άουτ φάση του Μουντιάλ παίζοντας ολοκληρωτικό ποδόσφαιρο για σχεδόν 90 λεπτά, σε μία από τις πιο πειστικές εμφανίσεις ομάδες στο φετινό Μουντιάλ, μέχρι τώρα.
Η Αλμπιεσελέστε στρίμωξε στην εστία της την Πολωνία κι αν δεν ήταν ο Σέζνι θα το πήγαινε για θρίαμβο. Το ποσοστό κατοχής μπάλας (74%-26%) υπέρ της αλλά και οι περισσότερες κατά το πενταπλάσιο πάσες (868 έναντι 317) δείχνουν από μόνες τους την διαφορά μεταξύ των ομάδων στο χθεσινό παιχνίδι, αλλά και τις δυνατότητες που έχει αυτή η Αργεντινή και μέχρι τώρα δεν είχε εμφανίσει στα γήπεδα του Κατάρ.
Μέσα σ’ όλα έλαμψε και το άστρο του Ροντρίγκο Ντε Πολ. Ενός παίκτη που δεν διάγει και την καλύτερη του περίοδο στην Ατλέτικο Μαδρίτης, αλλά με τη φανέλα της πατρίδας του είναι σα να ξεκινάει την καριέρα του από την αρχή.
Στο ερώτημα «άραγε κουράζεται ποτέ» η απάντηση είναι απλή. Σαφώς και κουράζεται όταν καλύπτει περισσότερα από 14,2 χιλιόμετρα σε 98 λεπτά συμμετοχής απέναντι στους εξίσου γρήγορους χαφ της Πολωνίας, αλλά «who cares». Το πάθος του για την εθνική ομάδα και η εξαιρετική φυσική του κατάσταση του επιτρέπουν να στέκεται όρθιος και να αντέχει άλλα 90 λεπτά στο χορτάρι, με τον όρο «βιονικός» να του ταιριάζει απόλυτα.
Συν τις άλλοις, κόντρα στους Πολωνούς ο Ντε Πολ ήταν αλάνθαστος. Δεν βάζουμε καν το «σχεδόν» μπροστά από τη λέξη, καθώς όταν έχεις κάνει 165 επαφές με την μπάλα και έχεις μόλις δύο λάθη και την ίδια στιγμή το ασύλληπτο ποσοστό του 94% στις εύστοχες πάσες (137/145) τότε, ναι, είσαι άψογος.
Αυτό πέτυχε ο 28χρονος μέσος στο παιχνίδι με την Πολωνία και ακόμα κι αν τα φώτα δεν πέφτουν ποτέ πάνω του, αξίζει να τον χειροκροτήσουμε για αυτά τα στατιστικά που έχουν να καταγραφούν από παίκτη της Αλμπισελέστε σε Παγκόσμια Κύπελλα για πάνω από μισό αιώνα!
Μαζί με τον Έντσο Φερνάντες στον άξονα όχι μόνο δίνουν στον Μέσι την άνεση που χρειάζεται για να κινείται ανάμεσα στις γραμμές αλλά πατούν και περιοχή δημιουργώντας υπεραριθμία υπέρ της ομάδας τους, που όπως περίτρανα αποδείχθηκε χθες και στα δύο τέρματα είναι μία συνθήκη που βγάζει ασπροπρόσωπο τον Σκαλόνι, ο οποίος δεν άργησε να το δει το έργο.