Η Puma τα θαλάσσωσε σε ό,τι έχει να κάνει με το design των εκτός έδρας εμφανίσεων στη συμφωνία της με μεγάλες ομάδες της Ευρώπης, όπως η Σίτι, η Ντόρτμουντ και η Μαρσέιγ και πλέον τρέχει να μαζέψει τα… ασυμμάζευτα μετά και τις μαζικές αντιδράσεις των οπαδών για τις κάκιστες επιλογές στις φανέλες.
Συγκεκριμένα οι οπαδοί της Ντόρτμουντ ξέσπασαν κατά της διοίκησης των Βεστφαλών αλλά και της επώνυμης εταιρίας ένδυσης μετά το ματς με την Μπεσίκτας στην Κωνσταντινούπολη για την πρώτη αγωνιστική των ομίλων του Champions League, αφού στη φανέλα των Κίτρινων δεν φαινόταν καθαρά το σήμα της ομάδας.
Οι φίλαθλοι της Μπορούσια θεώρησαν ως μεγάλο σφάλμα τη συγκεκριμένη επιλογή και «έκραξαν» την Puma, που με τη σειρά της τοποθετήθηκε δημόσια ζητώντας συγνώμη από τους οπαδούς και διαβεβαιώνοντας τους ότι ο σχεδιασμός της φανέλας θα προσαρμοστεί άμεσα με τα «θέλω» τους.
«Καταλαβαίνουμε απόλυτα τον κόσμο της ομάδας. Οι αντιδράσεις τους είναι πέρα ως πέρα λογικές! Πρόκειται για ένα λάθος στον σχεδιασμό και κατόπιν στο υλικό που χρησιμοποιήθηκε για την κατασκευή της φανέλας. Θα φροντίσουμε να το διορθώσουμε όσο πιο άμεσα γίνεται. Πραγματικά ζητάμε συγγνώμη!», ήταν τα λόγια του CEO της εταιρίας Μπγιορν Γκλούτεν.