Το Ιράν ήθελε πάση θυσία νίκη απέναντι στην Αίγυπτο, όμως περιορίστηκε στην ισοπαλία και πλέον περιμένει να μάθει αν θα προκριθεί ως τρίτο.
Ο Μεχντί Ταρέμι που στο 11ο λεπτό έχασε πέναλτι, ξέσπασε κατά της FIFA στις δηλώσεις του μετά το παιχνίδι.
Αναλυτικά όσα δήλωσε ο ποδοσφαιριστής του Ολυμπιακού:
«Παραπονιόμαστε από την αρχή, είναι ένα Μουντιάλ καταστροφή. Μια καταστροφή. Ως επαγγελματίες παίκτες σε μια επαγγελματική διοργάνωση, δεν είναι σωστό, δεν είναι δίκαιο. Αν είναι δίκαιο για τη FIFA, καλώς για αυτούς. Αλλά δεν είναι δίκαιο. Ποιος θέλει να μας βοηθήσει; Κανείς. Ποιος πρέπει να λύσει αυτό το πρόβλημα για εμάς; Η FIFA; Οι ΗΠΑ; Δεν ξέρω, απλά πείτε μου ένα όνομα.
Ο Ινφαντίνο ήρθε στα αποδυτήριά μας στο πρώτο παιχνίδι και είπε ότι θα λύσουμε κάθε πρόβλημα εδώ, αλλά στην πραγματικότητα η FIFA δεν έκανε τίποτα. Δεν μας ήθελαν εδώ εξαρχής, πρέπει να παλέψουμε ενάντια στα πάντα εδώ. Δεν ξέρω αν ο κόσμος το θέλει αυτό ή όχι, αλλά όπως το βλέπουμε από τη δική μας οπτική γωνία, έτσι είναι. Θέλουμε να στείλουμε ένα μήνυμα ειρήνης στους ανθρώπους στο Ιράν, εκτός του Ιράν, στη FIFA, σε όλους. Αλλά δεν υπάρχει ειρήνη από τους άλλους προς εμάς».

