Ένας ένας αποχωρούν τα μεγάλα ονόματα από το ρόστερ της Μονακό.
Σειρά για τον αποχαιρετισμό πήρε ο Ματιέ Στράζελ που μετά από τέσσερα γεμάτα χρόνια αποχωρεί από τους Μονεγάσκους και θα συνεχίσει την καριέρα του στην Αναντολού Εφές για 2+1 χρόνια, όπως ανακοίνωσε σχεδόν αμέσως μετά την αποδέσμευσή του η τουρκική ομάδα.
Σε 43 αναμετρήσεις στη φετινή χρονιά στη EuroLeague, είχε μέσο όρο 9.2 πόντους, 1.9 ριμπάουντ και 3.9 ασίστ ανά αγώνα.
Στην ανακοίνωσή της η Μονακό αναφέρει:
«Σε ευχαριστούμε Ματιέ! Φορώντας τα χρώματα μας από το 2022 έως το 2026, ο Ματιέ Στραζέλ έγραψε ιστορία στο γαλλικό πρωτάθλημα και με την Μονακό. Όλος ο σύλλογος σου εύχεται τα καλύτερα, θα είσαι πάντα ευπρόσδεκτος στο Gaston Médecin».

