Η επιστροφή του Ζέλικο Ομπράντοβιτς στον Παναθηναϊκό είναι γεγονός.
Ο Σέρβος τεχνικός επέστρεψε στο ΟΑΚΑ και την Αθήνα μετά από 14 χρόνια, υπογράφοντας χρυσό τριετές συμβόλαιο με το Τριφύλλι, με την παρουσίασή του να λαμβάνει χώρα στο γήπεδο της ομάδας, έχοντας στο πλάι του τον Δημήτρη Γιαννακόπουλο.
Λίγη ώρα μετά το τέλος της συνέντευξης Τύπου ο ισχυρός άνδρας της πράσινης ΚΑΕ προχώρησε σε ανάρτηση.
Σε αυτή ανέφερε:
«24-Ευρωπαϊκό
25-Γήπεδο στολίδι για πάντα
26-Επιστροφή Βασιλιά
Τα καλύτερα είναι μπροστά μας»

