Ομπράντοβιτς για την επιστροφή του στον Παναθηναϊκό: «Δεν έχασα ποτέ επαφή με τον κ. Γιαννακόπουλο και την ομάδα, θα είναι σπουδαίο αν πάρουμε το 8ο»

Share

Κατά την παρουσίασή του από τους Πράσινους ο 66χρονος Σέρβος προπονητής αναφέρθηκε στο κίνητρό του, στον λόγο που επέλεξε να επιστρέψει, στη σχέση του με τον Δημήτρη Γιαννακόπουλο που όπως είπε δεν «χάλασε» ποτέ αλλά και στον στόχο για το 8ο ευρωπαϊκό

Η επιστροφή του Ζέλικο Ομπράντοβιτς στον Παναθηναϊκό είναι γεγονός.

Ο Σέρβος τεχνικός επέστρεψε στο ΟΑΚΑ και την Αθήνα μετά από 14 χρόνια, υπογράφοντας χρυσό τριετές συμβόλαιο με το Τριφύλλι, με την παρουσίασή του να λαμβάνει χώρα στο γήπεδο της ομάδας, έχοντας στο πλάι του τον Δημήτρη Γιαννακόπουλο και στις κερκίδες περίπου 5.000 φιλάθλους που τον υποδέχθηκαν με θέρμη.

Κατά την παρουσίασή του, ο 66χρονος Σέρβος προπονητής (που είναι ο πιο πετυχημένος βάσει τίτλων στην ιστορία της ομάδας) αναφέρθηκε στο κίνητρό του, στον λόγο που επέλεξε να επιστρέψει, στη σχέση του με τον Δημήτρη Γιαννακόπουλο που όπως είπε δεν «χάλασε» ποτέ αλλά και στον στόχο για το 8ο ευρωπαϊκό, με την ατάκα: «θα είναι πολύ σπουδαίο αν ο Παναθηναϊκός πάρει το 8ο».

Αναλυτικά τα όσα είπε:

«Πρώτα από όλα θέλω να ευχαριστήσω τον Δημήτρη που μου δίνει την ευκαιρία.Ήταν πολύ εύκολο να καταλάβουμε ο ένας τον άλλον. Δεν έχασα ποτέ επαφή με τον κύριο Γιαννακόπουλο και τον οργανισμό του Παναθηναϊκού. Κάθε φορά που έρχομαι είναι κάτι ξεχωριστό για εμένα. Έχω σύνδεση με την πόλη της Αθήνας. Ευχαριστώ πολύ».

«Πιστεύω ότι το κίνητρο είναι η λέξη κλειδί. Αυτό το γήπεδο που είναι ανακαινισμένο χάρις στον Δημήτρη είναι κάτι ξεχωριστό. Μέσα μου υπάρχει αυτή η φωτιά για να συνεχίζω να είμαι προπονητής. Ποτέ δεν έχασα σύνδεση με αυτή την οικογένεια. Θα προσπαθήσω να κάνω τα πάντα. Το παρελθόν είναι κάτι ωραίο και σημαντικό, αλλά πρέπει να ζούμε το παρόν. Πρέπει να προσπαθήσουμε να δώσουμε, ότι έχουμε μέσα μας.

Όταν άφησα την Παρτίζαν, όλα τα μηνύματα που έστειλα στον φίλο μου, είναι πιο πολύ φίλος μου παρά μάνατζερ, είχα πει ότι θα μιλήσουμε αυτή την περίοδο. Μιλήσαμε στις 20 Ιουνίου. Πιστεύω ότι ήταν σημαντικό να σεβαστώ τον εαυτό μου. Φυσικά όλη αυτή την περίοδο σκεφτόμουν πράγματα. Τα απλά πράγματα είναι απλά.

Μίλησα με τον Κώστα Σλούκα χθες. Έχω πλάνο να μιλήσω με όλους τους παίκτες που γίνεται τώρα. Τον Κώστα τον ξέρω πολύ καλά. Με τον Ματίας δεν μιλήσαμε. Είμαι μόλις μία ημέρα εδώ, χρειάζομαι χρόνο.

Δεν μπορώ να αποφύγω τη σύγκριση (σ.σ. με την προηγούμενη θητεία). Πρέπει να ζούμε στο παρόν. Όλα που πετύχαμε εδώ ήταν επειδή δουλεύαμε ως οικογένεια. Ίσως 20 ημέρες πριν η πρώτη μου επαφή με το μπάσκετ ήταν με τον Τζίτζι Ντατόμε. Είμαι ο πιο χαρούμενος άνθρωπος στον κόσμο. Είναι η σειρά μου να κάνω τη δουλειά μου. Το πιο σημαντικό είναι να δουλεύουμε ως οικογένεια και να καταλαβαίνουμε ο ένας τον άλλον».

Σε ερώτηση για τα σενάρια γύρω από τα πρόσωπα του επιτελείου του ανέφερε: «Ξέρω ότι υπάρχουν φήμες. Τα μίντια και όλοι έχουν άποψη, λένε αυτό, εκείνο. Τι να κάνω με αυτό; Δεν είναι η ζωή μου. Είμαι πολύ σοβαρός στη δουλειά μου και στους ανθρώπους που επιλέγω. Μετά θα έχετε ενημέρωση. Τώρα είναι απίθανο να μιλήσω για ονόματα. Ελπίζω να το καταλαβαίνετε. Ευχαριστώ πολύ».

Για να προσθέσει: «Ήμουν προπονητής της Πσρτιζάν και ήμουν χαρούμενος. Στη ζωή ποτέ δεν βάζω στόχους. Τον Νοέμβριο ήταν πολύ δύσκολη απόφαση για εμένα. Μετά προσπάθησα να κάνω πράγματα εκτός μπάσκετ. Δεν ήθελα να ακούσω τίποτα για μπάσκετ. Μιλάτε, αυτή είναι η δουλειά σας. Όλοι είμαστε πολύ περήφανοι για το παρελθόν. Από την πλευρά μου πάντα θα σέβομαι κάθε αντίπαλο. Ακόμη και στην Ελλάδα και στην Ευρώπη. Όπως είπε ο Δημήτρης πρέπει να κοιτάμε τον εαυτό μας με σεβασμό σε κάθε αντίπαλο, άνθρωπο και οπαδό. Αν εστιάζεις στον εαυτό σου έχεις μεγάλες πιθανότητες να φτάσεις εκεί που θες».

Σε ερώτηση για το πώς ένιωσε όταν μπήκε στο T-Center ως προπονητής του Παναθηναϊκού μετά από 14 χρόνια και για την αποθέωση που γνώρισε από τον κόσμο της ομάδας που βρέθηκε εντός και εκτός του κλειστού του ΟΑΚΑ, απάντησε: «Φυσικά είμαι χαρούμενος. Δεν το περίμενα αυτό (σ.σ. την αποθέωση). Ήταν κάτι ξεχωριστό. Τώρα είμαι εδώ ξανά. Τίποτα καινούργιο να πω. Είμαι πολύ χαρούμενος και πολύ έτοιμος να ξεκινήσω. Κύριε Αλβέρτη είσαι έτοιμος; (σ.σ. στα ελληνικά). Αυτό το κλαμπ είναι τόσο μεγάλο. Πρέπει σήμερα αμέσως να ξεκινήσουμε δουλειά. Πιθανότατα το πιο σημαντικό είναι το πώς να πείσουμε τους παίκτες, που είναι πιο σημαντικοί, τι σημαίνει να παίζουν για τον Παναθηναϊκό. Αυτή είναι η δουλειά μας. Πάντα θέλουμε να βλέπουμε ομάδα που να παλεύει. Πρέπει να δώσουμε ό,τι έχουμε μέσα μας».

Για το εάν θα γίνει ο πρώτος προπονητής που θα φτάσει τις 10 EuroLeague: «Θα είναι πολύ σπουδαίο αν ο Παναθηναϊκός πάρει το 8ο».

ΟΙ ΑΘΛΗΤΙΚΕΣ ΜΕΤΑΔΟΣΕΙΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ - ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗΣ
ΟΙ ΑΘΛΗΤΙΚΕΣ ΜΕΤΑΔΟΣΕΙΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ