Οι κερκίδες του ΟΑΚΑ άνοιξαν και ο κόσμος του Παναθηναϊκού καλωσόρισε τον Ζέλικο Ομπράντοβιτς που επέστρεψε μετά από 14 χρόνια στον πάγκο της ομάδας.
Ο Σέρβος τεχνικός πέρασε μαζί με τον Δημήτρη Γιαννακόπουλο μπροστά από τον κόσμο του τριφυλλιού, πριν πάρει θέση για την παρουσία του και πραγματοποιήσει συνέντευξη Τύπου.
Ο κόσμος του Παναθηναϊκού τον αποθέωσε, με αρκετούς να προσπαθήσουν να τον αγκαλιάσουν δείχνοντας τον ενθουσιασμό τους για την επιστροφή του.



