Ο Σάσα Βεζένκοφ βρέθηκε στο νυχτερινό κέντρο που εμφανίζεται ο Γιώργος Σαμπάνης με τον Νίκο Μακρόπουλο, με τον πρώτο ως να τού απευθύνεται ως οπαδός του Παναθηναϊκού και να τον παροτρύνει να… «φορέσει ζακέτα για να μην αρρωσταίνει» ώστε «να σε κερδίζουμε δίκαια», όπως τού είπε.
Βέβαια, ο Βούλγαρος αστέρας του Ολυμπιακού δεν τού απάντησε κάτι κι έμεινε με τον τίτλο του πρωταθλητή Ευρώπης και Ελλάδας, όπως τον προλόγισε ο Νίκος Μακρόπουλος.
Ο σούπερ σταρ του Ολυμπιακού δεν πέρασε φυσικά απαρατήρητος με τον Μακρόπουλο να λέει: «Απόψε έχουμε λοιπόν έναν πρωταθλητή Ευρώπης και Ελλάδας μαζί μας, τον Σάσα Βεζένκοφ. Κι αυτός είναι ο λόγος που το αγόρι μου (σσ. ο Γιώργος Σαμπάνης) είναι λίγο ανήσυχο. Παρόλα αυτά, νομίζω του χρόνου θα πάτε καλύτερα».
Στη συνέχεια τον λόγο πήρε ο γνωστός για τα πράσινα αισθήματά του, Γιώργος Σαμπάνης, που απευθύνθηκε στον αστέρα των Πειραιωτών λέγοντας τα εξής:
«Ο Θεός μαζί μας. Εγώ Παναθηναϊκός είμαι, αλλά δεν είμαι φυσιολογικός. Αφού πιάσαμε τις ιστορίες, που χθές -είμαι τόσο άρρωστος για να καταλάβεις- την ώρα που κοιμόμουν, ήθελε η Ιωάννα (σσ. η σύντροφός του) να με ξυπνήσει και μου λέει: ‘αγάπη μου, θέλω να σου πω κάτι πολύ ευχάριστο που έχει συμβεί’. Και γυρνάω και της λέω: ‘υπέγραψε ο Ομπράντοβιτς;’.
Για να καταλάβεις πόσο άρρωστος. Ήθελε κάτι άλλο να μου πει, αλλά εγώ αυτό είπα μέσα στον ύπνο μου. Οπότε τι να κάνω Σάσα μου; Εμείς θέλουμε να φορέσεις ζακέτα, να είσαι καλά, να είσαι ζεστός, να μην αρρωσταίνεις για να σε κερδίζουμε δίκαια».

