15.9 C
Athens

Το Οpen δεν… άνοιξε ακόμη: Φιλοδοξίες πρωτιάς, τηλεθέαση… Epsilon

Τα πρώτα δείγματα του νέου καναλιού δεν είναι ιδιαίτερα ενθαρρυντικά • Ποια ήταν τα νούμερα τηλεθέασης • Πώς το υποδέχτηκαν στο twitter

Tην Τετάρτη, 24 Οκτωβρίου έκανε πρεμιέρα το νέο τηλεοπτικό κανάλι Open, του Ιβάν Σαββίδη, που είναι η μετεξέλιξη του τηλεοπτικού σταθμού Epsilon.

O ομογενής επιχειρηματίας έφερε στο σταθμό πολύ μεγάλα ονόματα, καθώς φιλοδοξεί να γίνει το νέο κανάλι ισάξιο με τα υπόλοιπα τέσσερα μεγάλα κανάλια και να αποβάλλει το χαρακτήρα του «δεύτερου» που είχε ως Epsilon.

Για το λόγο αυτό δεν λυπήθηκε τα χρήματα. Μετακόμισε σε σύγχρονο κτίριο, έφερε πρωτοκλασάτους παρουσιαστές, επένδυσε στη μυθοπλασία, πλήρωσε για να αποκτήσει τα τηλεοπτικά δικαιώματα μεγάλων τηλεοπτικών σόου του εξωτερικού, έφερε ως παρουσιάστρια του κεντρικού δελτίου ειδήσεων την κορυφαία για πολλούς ανκοργούμαν της Ελλάδας, Ελλη Στάη.

Στις 7 το βράδυ της Τετάρτης, η Ελλη Στάη «έκοψε την κορδέλα» του νέου καναλιού και τα έφερε μια χαρά εις πέρας, δεδομένου πως το δελτίο βγήκε στον «αέρα» με αρκετά τεχνικά προβλήματα που ακόμα δεν έχουν επιλυθεί και που είναι απόλυτα φυσιολογικά στην έναρξη τέτοιων μεγάλων εγχειρημάτων και μέχρι να βρει ο σταθμός τα «πατήματά» του.

Τι γίνεται όμως με την τηλεθέαση, που είναι το ζητούμενο; Το κοινό εμπιστεύτηκε το κανάλι στο ξένο του ξεκίνημα ή τού γύρισε την πλάτη;

Αν σκεφτεί κανείς πως η τηλεθέαση του Epsilon την Τρίτη 23 Οκτωβρίου, στη ζώνη προγράμματος 20:00 έως 23:59 είχε σημειώσει 6,2% μέσο όρο στο γενικό σύνολο και 7,6% στο δυναμικό κοινό και την Τετάρτη 24 Οκτωβρίου στην ίδια ζώνη προγράμματος σημείωσε 8% μέσο όρο και 9,6% στο δυναμικό κοινό, δεν θα έλεγε πως τα ποσοστά τηλεθέασης ήταν υψηλά. Μάλλον η τηλεθέαση ήταν ακόμα… Epsilon.

Αν μάλιστα δεν ήταν τόσο νωρίς, θα μπορούσε να τα πει κανείς και ανησυχητικά. Πολλοί μάλιστα θα τα έλεγαν ανησυχητικά ακριβώς γι’ αυτό, με το σκεπτικό ότι αν το κανάλι δεν συγκίνησε το κοινό την πρώτη μέρα λειτουργίας του, που είναι λογικό να υπάρχει αυξημένο ενδιαφέρον για το τι θα παρουσιάσει, πότε θα το κάνει;

Το πρόβλημα, όμως, είναι πως ούτε την Πέμπτη, 25 Οκτωβρίου που βγήκαν «στον αέρα» οι περισσότερες από τις εκπομπές του, τα πράγματα δεν βελτιώθηκαν.

Κατερίνα Καινούργιου, Νίκος Μουτσινάς, Αθηναΐς Νέγκα, «Πρίγκιπας της φωτιάς» και «Project Runaway» παρατάχθηκαν στο πρόγραμμα και έδωσαν τη «μάχη» της τηλεθέασης για τον καινούργιο τηλεοπτικό σταθμό. Όμως, την πρώτη μέρα του πλήρους προγράμματος τα πράγματα ήταν ακόμα χειρότερα, αφού σημείωσε 5,3% μέσο όρο στο γενικό σύνολο και 6,3% στο δυναμικό κοινό, χωρίς να καταφέρει να επιτύχει διψήφιο αριθμό σε καμία εκπομπή του, ούτε καν στο δελτίο ειδήσεων, που έμεινε στο απογοητευτικό 4,9%!

Αναλυτικά τα νούμερα τηλεθέασης για την Πέμπτη 25 Οκτωβρίου ήταν:

ΓΕΝΙΚΟ

ΕΥΤΥΧΕΙΤΕ! 4,7%

ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΕΑ 7,6%

ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΔΕΛΤΙΟ ΕΙΔΗΣΕΩΝ 6,9%

ΚΟΥΖΙΝΑ ΓΙΑ ΔΥΟ 4,4%

Ο ΠΡΙΓΚΙΠΑΣ ΤΗΣ ΦΩΤΙΑΣ 4,7%

ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΠΑΙΔΙΑ 3,3%

PROJECT RUNWAY 5,9%

ΔΥΝΑΜΙΚΟ

ΕΥΤΥΧΕΙΤΕ! 5,8%

ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΕΑ 9,9%

ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΔΕΛΤΙΟ ΕΙΔΗΣΕΩΝ 4,9%

ΚΟΥΖΙΝΑ ΓΙΑ ΔΥΟ 5,5%

Ο ΠΡΙΓΚΙΠΑΣ ΤΗΣ ΦΩΤΙΑΣ 4,7%

ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΠΑΙΔΙΑ 4,3%

PROJECT RUNWAY 6,9%

Oλα λοιπόν δείχνουν ότι το Open δεν… άνοιξε ακόμα!

Ισως είναι νωρίς για να κερδίσει το κοινό, ίσως ξεκίνησε αργά, όταν ήδη οι τηλεθεατές έχουν καταλήξει τι θα παρακολουθούν, αφού τα προγράμματα των άλλων καναλιών έχουν ξεκινήσει πολύ νωρίτερα, κάποια ήδη από τις αρχές Σεπτεμβρίου και έχουν «κλειδώσει» το κοινό τους.

Μπορεί πάλι να έχουν δίκιο εκείνοι που υποστηρίζουν ότι μεγάλο μέρος της αισθητικής του νέου καναλιού έχει ακόμα… άρωμα Epsilon, καθώς έχει διατηρήσει πολλούς από τους παλιούς παρουσιαστές που δεν χαίρουν ιδιαίτερης εκτίμησης.

Ενδεικτική είναι, άλλωστε, η τάση στο twitter, όπου αποθεώθηκε ο Πάνος Κοκκινόπουλος και το «Ου φονεύσεις» για την άρτια παραγωγή, την σκηνοθεσία και τις ερμηνείες, ενώ αποδοκιμάστηκε η παραμονή του Μένιου Φουρθιώτη, αλλά και της Κατερίνας Καινούργιου, με τους τηλεθεατές να επισημαίνουν στο κανάλι πως αν θέλει να περάσει στην νέα εποχή, θα πρέπει να «ξεφορτωθεί» τα «βαρίδια» και τα «παλιά υλικά».

Σκληρό μεν, ίσως άδικο για κάποιες τηλεπερσόνες (όχι όλες, πάντως…) αλλά ειδικά στην τηλεόραση, περισσότερο από πολλές άλλες δουλειές ισχύει ότι «ο πελάτης έχει πάντα δίκιο».

Δείτε πώς υποδέχθηκαν οι χρήστες του twitter το νέο κανάλι:

ΕΥΘΕΩΣ με τον Γιώργο Χαλά Γιώργος Χαλάς