21.9 C
Athens

Τι είναι αυτό που… κρύβει η Ferrari;

Πολλή κουβέντα έχει ξεσπάσει αναφορικά με την κίνηση της «σκουντερία» να καλύπτει την κάμερα πάνω από τον κεντρικό αεραγωγό των μονοθεσίων της…

Τι τρέχει με τη Ferrari; Κάνει κάτι «παράνομο» η ιταλική ομάδα, το οποίο προσπαθεί επιμελώς να αποκρύψει; Κι αν ναι, τι είναι αυτό; Ερωτήματα που προέκυψαν κατά τη διάρκεια των τελευταίων αγώνων του φετινού Πρωταθλήματος, με αφορμή την κίνηση από πλευράς «σκουντερία» να καλύπτει με ειδικές σακούλες ψύξης τις κάμερες που είναι τοποθετημένες στην κορυφή των δύο μονοθεσίων, ακριβώς πάνω από τα κεφάλια των πιλότων.

Η Ferrari χρησιμοποίησε αυτές τις σακούλες προκειμένου να κατεβάζει τη θερμοκρασία της καλωδίωσης των καμερών, όπως ισχυρίστηκαν οι Ιταλοί. Μόνον που οι φήμες δεν άργησαν να φουντώσουν αναφορικά με κάποια «παρανομία» στην οποίαν ενδεχομένως να προβαίνει η ιταλική ομάδα.

Η FIA συνέστησε από τη Ferrari να μη χρησιμοποιήσει στη Μόντσα τις εν λόγω σακούλες, όμως στη «σακουντερία» δεν υλοποίησαν κάτι τέτοιο. Έτσι η FIA, υπό τις έντονες πιέσεις των υπολοίπων ομάδων που θεωρούν πως η Ferrari κάτι κρύβει, υποχρέωσε τους Ιταλούς να μην ξαναχρησιμοποιήσουν τις σακούλες υπό την απειλή ποινών.
Η FIA, μη μπορώντας να στοιχειοθετήσει κάτι το μεμπτό, επικαλέστηκε τα παράπονα της FOM, η οποία θεωρεί πως αυτή η ενέργεια από πλευράς Ferrari εμποδίζει την απρόσκοπτη τηλεοπτική κάλυψη του αγωνιστικού τριημέρου, καθώς οι 9 συγκεκριμένες κάμερες στην ουσία καθίστανται ανενεργές.

Το θέμα έχει να κάνει περισσότερο με το εάν μέσα από την οθόνη στα τιμόνια των κόκκινων μονοθεσίων προβάλλονται κάποιες πληροφορίες, οι οποίες δεν θα έπρεπε να μεταφέρονται στους πιλότους. Η Ferrari από την πλευρά της έβγαλε μεν τις σακούλες, όμως στο grid του αγώνα της περασμένης Κυριακής φρόντισε και πάλι να αποκρύψει τα δύο κόκπιτ, χρησιμοποιώντας δύο… ομπρέλες!

Φυσικά αυτή η κίνηση ξεσήκωσε νέο κύμα συζητήσεων μεταξύ των άλλων ομάδων, όμως πλέον δεν μπορούσε κανείς να επικαλεστεί πως η Ferrari καλύπτει τις κάμερες. Απλά κάλυψε τα δύο κόκπιτ. Η FIA, πάντως, διαβεβαιώνει πως έχει τον τρόπο να ελέγχει όλες τις πληροφορίες που διακινούνται από την εκάστοτε ομάδα μέσω της οθόνης του τιμονιού των κάθε πιλότου. Επομένως εάν υπάρξει οτιδήποτε το μεμπτό, θα αποκαλυφθεί πάραυτα!

ΕΥΘΕΩΣ με τον Γιώργο Χαλά Γιώργος Χαλάς