Η ξεχωριστή διαφημιστική καμπάνια του ANT1 για το Μουντιάλ (vid)

    ΕΥΘΕΩΣ με τον Γιώργο Χαλά

    Γιατί η 9η σερί ήττα του Παναθηναϊκού σε αιώνιο ντέρμπι είναι πιο οδυνηρή ακόμα και από την 35άρα

    Ο Γιώργος Χαλάς γράφει ΕΥΘΕΩΣ για το ιστορικό 9-0 του Ολυμπιακού επί του ΠΑΟ που σύντομα θα βρει τη θέση που του αξίζει, πιο πάνω και από τη θρυλική 35άρα του 1996

    Το 9-0 σερί του Ολυμπιακού εναντίον του Παναθηναϊκού είναι αυτό που δεν μπορούν να αντέξουν και να χωνέψουν

    Έτσι γράφεται η ιστορία. Μάγκικα, κρυστάλλινα, Ολυμπιακά... Δόξα και τιμή σε ένα ακόμα ανεπανάληπτο θρυλικό ρεκόρ, που μπορεί να γιγαντωθεί και άλλο. Ήδη, όμως, έχει προκαλέσει άπλετο πόνο. Γράφει ο Παναγιώτης Γκαραγκάνης

    Ο Παναγιώτης Αναστόπουλος ποστάρει DPG Media και συνεχίζει να μάχεται για τα συμφέροντα του ΠΑΟ (pics)

    Μπορεί να είναι πρώην διαιτητής, ωστόσο ο Παναγιώτης Αναστόπουλος δεν άλλαξε συνήθειες ούτε και οπαδικές προτιμήσεις, συνεχίζοντας τον αγώνα του για τα δίκαια του Παναθηναϊκού και του Δημήτρη Γιαννακόπουλου

    Ολυμπιακός: Το δεύτερο στάδιο της πίστης

    Το θετικό και το αρνητικό από το φιλικό με τη Σταντάρ Λιέγης και το δεύτερο βήμα που πρέπει να πραγματοποιήσει ο Ολυμπιακός για την ολική επιστροφή του στην κανονικότητα. Γράφει ο Παναγιώτης Γκαραγκάνης

    Ολυμπιακός: Ο Μίτσελ τον έχει κάνει ξανά ομάδα

    Ο Μίτσελ κάνει τον Ολυμπιακό ξανά κανονική ποδοσφαιρική ομάδα, ρίχνοντας το βάρος σε ομοιογένεια, ρόλους και αυτοματισμούς. Γράφει ο Παναγιώτης Γκαραγκάνης

    Ο Μαρσέλο πρέπει να βγάλει τη σεζόν στον Ολυμπιακό

    Μακάρι το μοναδικό πρόβλημα του Ολυμπιακού μέσα στο 2022 να ήταν ότι δεν «βγήκε» η μεταγραφή του Μαρσέλο. Γράφει ο Παναγιώτης Γκαραγκάνης

    Με αφορμή το Παγκόσμιο Κύπελλο Ποδοσφαίρου 2022, που θα προβληθεί από τις 20 Νοεμβρίου έως και τις 18 Δεκεμβρίου από τον ΑΝΤ1 και το ΑΝΤ1+, ο Όμιλος ΑΝΤΕΝΝΑ δημιούργησε τη διαφημιστική καμπάνια «Περιμένετε Μουντιάλ;».

    Ο κύριος στόχος της είναι η ανάδειξη της μεγάλης προσμονής του κοινού για τη σημαντικότερη ποδοσφαιρική διοργάνωση του πλανήτη. Το τηλεοπτικό σποτ παρουσιάζει τη σουρεάλ συνθήκη αντρών σε… «ενδιαφέρουσα». Κάτω από την μπλούζα τους, όμως, δεν κρύβεται μια φουσκωμένη κοιλιά, αλλά η επίσημη μπάλα του Παγκοσμίου Κυπέλλου Ποδοσφαίρου 2022! Ο Όμιλος ΑΝΤΕΝΝΑ πρωτοπορεί και προβάλλει, σε αντίθεση με το στερεότυπο του γεμάτου αδρεναλίνη ποδοσφαιρόφιλου άνδρα, το πρότυπο ενός ευαίσθητου και ρομαντικού άνδρα που βλέπει παθιασμένα Μουντιάλ.

    Η σύντροφός του είναι δίπλα του διαρκώς γιατί πολύ απλά τον καταλαβαίνει, συμμερίζεται τη χαρά του και απολαμβάνει το θέαμα μαζί του, συμμετέχοντας και αυτή ενεργά, όπως και πολλές ακόμα γυναίκες, στην προσμονή του «χαρμόσυνου» γεγονότος.

    Γιατί το Μουντιάλ απευθύνεται σε όλους!

    Την καμπάνια επιμελήθηκε η διαφημιστική εταιρεία Frank&Fame, την παραγωγή ανέλαβε η Open Borders και τη σκηνοθεσία ο Μίλτος Πηλαλητός.

    Πορτογαλία: Ο Ρονάλντο αρνείται να προπονηθεί με τους αναπληρωματικούς και στέλνει μήνυμα στον Σάντος

    Ο Φερνάντο Σάντος φαίνεται πως θα το σκεφτεί... διπλά την επόμενη φορά που θα αποφασίσει να αφήσει στον πάγκο των Ρονάλντο, ο οποίος κάνει ξανά του κεφαλιού του και αναστατώνει την ομάδα του λίγες μέρες πριν τον προημιτελικό με το Μαρόκο

    Απών από την προπόνηση λόγω ίωσης ο Ράις, αγωνία στην Αγγλία ενόψει Γαλλίας

    Αγωνία επικρατεί στην Αγγλία ενόψει της κρίσιμης αναμέτρησης κόντρα...