23.3 C
Athens

Γκραν Πρι Ιταλίας: Φερστάπεν ξανά και ξανά, ούτε στη Μόντσα η Ferrari!

Το ένα παραπάνω pit stop της Ferrari σε σχέση με τη στρατηγική της Red Bull πληρώθηκε ακριβά και ο Μαξ Φερστάπεν πήρε μια πανεύκολη νίκη σε έναν αγώνα που ολοκληρώθηκε υπό καθεστώς safety car στους πέντε τελευταίους γύρους

Ο Μαξ Φερστάπεν έκανε ένα ακόμη βήμα για τη μαθηματική κατάκτηση του δεύτερου τίτλου του στη Formula 1. Το ότι εκκίνησε από την 7η θέση αποδείχθηκε πως δεν είχε καμία σημασία στην εξέλιξη του Γκραν Πρι Ιταλίας. Τι κι αν ο Σαρλ Λεκλέρ είχε την pole position; Μέσα σε ελάχιστους γύρους ο παγκόσμιος πρωταθλητής κάλυψε τέσσερις θέσεις και ήταν θέμα χρόνου μέχρι να απειλήσει τον Μονεγάσκο της Ferrari.

Μιλώντας για Ferrari, εδώ και καιρό δεν αποτελεί είδηση πως ο ιταλικός κολοσσός μοιάζει με νάνο όταν η κουβέντα έρχεται στη στρατηγική. Κι αυτό επειδή ουσιαστικά ο αγώνας κρίθηκε στα pit stop: ο Λεκλέρ έκανε δυο, ο Φερστάπεν έμεινε με τη medium γόμα και μόλις ένα pit stop, έχοντας να διαχειριστεί ένα προβάδισμα σχεδόν 20 δευτερολέπτων δέκα γύρους πριν το φινάλε και θα νικούσε εύκολα, ακόμα κι αν η κούρσα δεν ολοκληρωνόταν σε καθεστώς safety car.

Α, δεν σας το είπαμε: 5 γύρους πριν τον τερματισμό, ο Ρικιάρντο πάρκαρε σαν κύριος στην άκρη της πίστας εγκαταλείποντας τον αγώνα, αφήνοντας το μονοθέσιό του σε ένα σημείο όπου ήταν πολύ δύσκολο να απομακρυνθεί με ευκολία και σε σύντομο χρονικό διάστημα. Από τον 48ο γύρο και μέχρι την καρό σημαία το Γκραν Πρι Ιταλίας είχε ρυθμό κανονικής κυκλοφορίας στην… Κηφισίας, αφήνοντας τον Φερστάπεν να απολαμβάνει τη νίκη του κάνοντας ζιγκ ζαγκ…

ΕΥΘΕΩΣ με τον Γιώργο Χαλά Γιώργος Χαλάς