Στα μέσα της εβδομάδας οι ανακοινώσεις για τα καύσιμα: Περισσότεροι οι δικαιούχοι, μεγαλύτερη η επιδότηση

    ΕΥΘΕΩΣ με τον Γιώργο Χαλά

    Όταν ο αυτοσεβασμός αγγίζει το μηδέν, εμφανίζονται οι Μπακαλόγατοι της «εξυγιαντικής δημοσιογραφίας»

    Ο Mythbuster γράφει για τους Μπακαλόγατους της «εξυγίανσης» που συχνά μπερδεύουν τη δικαίωση με την αυτογελοιοποίηση από την αγωνία τους να γράψουν κάτι σε βάρος του Ολυμπιακού

    Ο ΠΑΟΚ νιώθει έτοιμος να αποτελειώσει τον άδειο Παναθηναϊκό

    Ο ΠΑΟΚ ανέβηκε κατακόρυφα με την προσθήκη του Σκρεντάου και οδηγεί ολοταχώς τον Παναθηναϊκό στην απόλυτη καταστροφή, η οποία πάντως ξεκίνησε στον χαμένο ημιτελικό του Challenge Cup από τον Ολυμπιακό - Γράφει ο Ανδρέας Καταχανάς

    Που ‘σαι κυρ Γιώργη να τους δεις: 18 μήνες χωρίς Βασιλακόπουλο, 32 χρόνια πίσω ο Παναθηναϊκός!

    Ο Mythbuster καταγράφει τα απανωτά αρνητικά ρεκόρ του Παναθηναϊκού στη «μετά φάρον» εποχή και δεν μπορεί να αποφασίσει αν πρόκειται για σατανική σύμπτωση ή απλώς για φαινόμενα που ερμηνεύονται με την κοινή λογική

    Με οδηγό το σέρβις και καθαρό μυαλό στην επίθεση

    Ο Ανδρέας Καταχανάς σχολιάζει την υψηλή απόδοση του ΠΑΟΚ που έκοψε τον βήχα στον Παναθηναϊκό καθώς και την αδιανόητη εμφάνιση του Ολυμπιακού από το σέρβις σε ένα ακόμα φετινό ματς

    Ο Βεζένκοφ, ο ΜακΚίσικ, ο «Λάρι» και όχι μόνο: Αλήθεια, γιατί όλοι «ξεχνούν» τη συμβολή του Ολυμπιακού στην απογείωση των παικτών του;

    Ο Γιώργος Χαλάς γράφει ΕΥΘΕΩΣ για τους παίκτες που βλέπουν την καριέρα τους να απογειώνεται στο ΣΕΦ αλλά και για εκείνους που παραλείπουν σκοπίμως να επισημάνουν την ευεργετική επιρροή του Ολυμπιακού στα «αφιερώματά» τους

    FIFA και UEFA έχουν ευθύνη για την «εξυγίανση», άρα και υποχρέωση να «καθαρίσουν»

    Η συνάντηση Μπαλτάκου - Ινφαντίνο στο Παρίσι, το σενάριο διοικούσας επιτροπής και η υποχρέωση FIFA και UEFA να συνδράμουν στην αντιμετώπιση ενός προβλήματος του οποίου ήταν αμφότερες μέρος από την αρχή

    Στα μέσα της προσεχούς εβδομάδος αναμένονται οι ανακοινώσεις της κυβέρνησης για την νέα παρέμβαση στα καύσιμα, που θα τεθεί σε εφαρμογή από την 1η Ιουλίου και έχει διάρκεια τρεις μήνες, δηλαδή έως το τέλος Σεπτεμβρίου.

    Σύμφωνα με τις υπάρχουσες πληροφορίες, οι οποίες επιβεβαιώνονται και κυβερνητικούς αξιωματούχους, το μέτρο θα είναι ενισχυμένο σε σχέση με την προηγούμενη παρέμβαση, τόσο σε ότι αφορά τον αριθμό των δικαιούχων, αλλά και τα ποσά που θα λάβουν.

    Είναι χαρακτηριστική η δήλωση που έκανε χθες μιλώντας στον ΣΚΑΙ, ο υπουργός Οικονομικών Χρήστος Σταϊκούρας, αναφερόμενος στο fuel pass ότι «εξετάζεται να δοθούν περισσότερα χρήματα και να διευρυνθούν τα εισοδηματικά κριτήρια».

    Ο δρόμος για ένα πιο γενναίο, πακέτο άνοιξε μετά την δημοσιοποίηση των στοιχείων για την εκτέλεση του προϋπολογισμού, την περασμένη Τετάρτη, που δείχνουν σημαντική υπέρβαση του στόχου για τα φορολογικά έσοδα, τόσο στο 5μηνο (Ιανουαρίου – Μαΐου) του 2002, όσο και για τον προηγούμενο μήνα.

    Παράλληλα ιδιαίτερα θετική είναι η πρόβλεψη για τους επόμενους μήνες σε ότι αφορά τα έσοδα που θα προκύψουν για τα κρατικά και αυτό διότι η πορεία του τουρισμού δείχνει να είναι θετική. Στελέχη του οικονομικού επιτελείου θεωρούν ότι είναι ιδιαίτερα συντηρητική, με βάση τα υπάρχοντα στοιχεία, η πρόβλεψη που περιέχεται στον προϋπολογισμό, για έσοδα εφέτος που θα αντιστοιχούν στο 80% αυτών του 2019.

    Ως εκ τούτου αφήνουν να εννοηθεί ότι θα δημιουργηθεί επιπλέον δημοσιονομικός χώρος, ώστε να χρηματοδοτηθούν επιπλέον παρεμβάσεις, για την στήριξη της κοινωνίας.

    Σύμφωνα με τις μέχρι σήμερα πληροφορίες, το περιεχόμενο των μέτρων έχει «κλειδώσει» και απομένουν οι λεπτομέρειες, όπως το ύψος της επιδότησης και τα κριτήρια επιλογής των δικαιούχων.

    Ας δούμε αναλυτικά τι θα προβλέπει το νέο πακέτο μέτρων, στο βαθμό που έχουν γίνει γνωστά κάποια πράγματα, που θα αφορά αποκλειστικά και μόνο τα καύσιμα.

    1. Θα έχει διάρκεια τρεις μήνες και θα ισχύσει από την 1η Ιουλίου και θα ολοκληρωθεί στις 30 Σεπτεμβρίου.

    2. Για το diesel κίνησης η επιδότηση θα συνεχίσει να δίνεται στην αντλία και πιθανότατα θα είναι υψηλότερη από αυτή που ισχύει σήμερα.

    3. Για την βενζίνη θα συνεχιστεί το σύστημα του fuel pass. Το ποσό της επιδότησης θα είναι υψηλότερο σε σχέση με το προηγούμενο.

    4. Το μέτρο του fuel pass θα αφορά περισσότερους. Πληροφορίες αναφέρουν ότι θα είναι για όσους έχουν οικογενειακό εισόδημα έως και 45.000 ευρώ (καθαρό μετά την αφαίρεση των φόρων).

    Μικρή αποκλιμάκωση στο πετρέλαιο

    Την ίδια στιγμή, μετά από μεγάλο χρονικό διάστημα, οι τιμές του «μαύρου χρυσού» υποχώρησαν σημαντικά και από τα 124 ευρώ που ήταν την Τετάρτη, διαμορφώθηκαν λίγο πάνω από τα 113 δολάρια το βαρέλι. Το ευρώ έναντι του δολαρίου υποχώρησε ελαφρά στην περιοχή του 1,05.

    Τέλος με βάση τα στοιχεία του υπουργείου Ανάπτυξη, η μέση τιμή στην χώρα, της αμόλυβδης βενζίνης διαμορφώθηκε την περασμένη Πέμπτη στα 2,430 ευρώ το λίτρο και το diesel κίνησης στα 2,078 ευρώ το λίτρο.

    Ποιοι δικαιούνται το επίδομα καυσίμων – Έξτρα μπόνους για όσους πληρώνουν με smartphone

    Κατατέθηκε στο νομοσχέδιο του υπουργείου Οικονομικών για τον εκσυγχρονισμό...