27.3 C
Athens

Το ‘πε και το ‘κανε ο Φέτελ!

Πολύ σημαντική νίκη για τον Φέτελ στο Σπα, με τη Ferrari να επιστρέφει στην κορυφή εννέα χρόνια μετά!

Εννέα χρόνια περίμεναν οι φίλοι της Ferrari για να πανηγυρίσουν μια νίκη στο Σπα. Μια περίοδος ανομβρίας που ολοκληρώθηκε σήμερα, με τον Σεμπάστιαν Φέτελ να πανηγυρίσει όχι απλά τη νίκη, αλλά την πλήρη κυριαρχία της «σκουντερία» απέναντι στη Mercedes.
Τούτο ίσως είναι το σημαντικότερο όφελος για τη Ferrari. Δηλαδή ότι φέρνοντας στην πίστα το τρίτο (και πιθανότατα τελευταίο) «πακέτο» αναβάθμισης του κινητήρα της, όχι μόνο παρέμεινε πάνω από τους ανταγωνιστές της, αλλά φαίνεται πως έστω και ελάχιστα αύξησε τη διαφορά, κυρίως από τη Mercedes.

Κι είναι ξεκάθαρο πως μπορεί ο Φέτελ να έκανε έναν σχετικά ήρεμο αγώνα έπειτα από την καθοριστικής σημασίας προσπέραση στον πρώτο γύρο δευτερόλεπτα πριν βγει στην πίστα το αυτοκίνητο ασφαλείας, εντούτοις την ίδια ώρα ο Λιούις Χάμιλτον δυσκολευόταν ιδιαίτερα ακόμα και να κρατηθεί σε μια απόσταση κοντινή από τον Γερμανό. Ο οποίος μόλις 24 ώρες νωρίτερα δήλωνε πως «εάν ο αγώνας είναι στεγνός, τότε θα έχουμε το προβάδισμα για τη νίκη». Το ‘πε και το ‘κανε, δηλαδή!

Κι αν δεν ήταν μνημειώδης για ακόμα μία φορά η ατυχία του Κίμι Ράικονεν, ο οποίος εγκατέλειψε νωρίς τον αγώνα με πρόβλημα στο μονοθέσιο έπειτα από κλατάρισμα στον πρώτο γύρο (έπεσε επάνω του ο Ρικιάρντο, τον οποίον νωρίτερα είχε χτυπήσει ο… ιπτάμενος Αλόνσο –πριν καταλήξει στο… halo του Λεκλέρκ-, τον οποίον είχε «εμβολίσει» ο Χούλκενμπεργκ!), τότε η Ferrari ίσως και να είχε διπλή παρουσία στο βάθρο του Σπα.
Το δεύτερο μισό του Πρωταθλήματος, λοιπόν, ξεκίνησε ιδανικά για τον Φέτελ, ο οποίος «ροκάνισε» τη διαφορά από τον Χάμιλτον, μείωσε στους 17 πόντους κι ευελπιστεί πως σε μια εβδομάδα στον «εντός έδρας» αγώνα της «σκουντερία», στη Μόντσα, θα μπορέσει με ακόμα μία νίκη να βρεθεί ακόμα πιο κοντά στον μεγάλο αντίπαλό του στη μάχη για το Πρωτάθλημα.

Ο Χάμιλτον, από την πλευρά του, μετά τον αγώνα είχε χάσει τη… λαλιά του! Δεν μπορούσε, προφανώς, ο Βρετανός να συνειδητοποιήσει ότι η Ferrari δεν ήταν απλά ταχύτερη –έχει συμβεί κι άλλες φορές φέτος- αλλά σε μια πίστα στην οποία η ισχύς του κινητήρα είναι το «Α» και το «Ω», τα κόκκινα μονοθέσια ήταν πολύ πιο μπροστά από τα «ασημί». Και σίγουρα ο Βρετανός προβληματίστηκε, διότι στους οκτώ αγώνες που απομένουν μέχρι το φινάλε της σεζόν, πολλές πίστες ταιριάζουν στη Ferrari.

Σε ό,τι αφορά στον Φερστάπεν, έκανε πολύ καλό αλλά και ήρεμο αγώνα και ξεσήκωσε τα πλήθη τόσο στις εξέδρες όσο και στο πρανές, την ώρα που η αναγεννημένη Force India έκανε τον πρώτο διπλό τερματισμό της στους βαθμούς με τον (πέμπτο) Σέρχιο Πέρες και τον (έκτο) Εστεμπάν Οκόν.

ΕΥΘΕΩΣ με τον Γιώργο Χαλά Γιώργος Χαλάς