Δεμένα για 48 ώρες τα λιμάνια στο πλοία

    ΕΥΘΕΩΣ με τον Γιώργο Χαλά

    Ο φουριόζος ΠΑΟΚ και οι ερυθρόλευκες μηχανές που χρειάζονται ξανά ζέσταμα

    Ο Ανδρέας Καταχανάς σχολιάζει την ιπποτική αναγνώριση των Κυπελλούχων Ευρώπης στους νικητές του τελικού και εστιάζει στην απόδοση του ΠΑΟΚ στην κόντρα μπάλα αλλά και στην κακή εμφάνιση των περιφερειακών του Ολυμπιακού

    Το ελληνικό μπάσκετ εύχεται περαστικά σε όσους πόνεσαν και πονούν ακόμη με το «Μέχρι Τέλους»

    Ο Γιώργος Χαλάς σχολιάζει ΕΥΘΕΩΣ το τάιμινγκ της συνέντευξης ενός ξεχασμένου από τον θεό και τα ορφανά του «φάρου» που προσπάθησαν να την κάνουν σημαία, τονίζοντας πως το Μέχρι Τέλους έχει συμβολή ακόμα και στο επικείμενο back to back του Ολυμπιακού στο μπάσκετ Γυναικών

    Πάει κι αυτό το αφήγημα: Από το «μπασκετικό κοινό» στους «οπαδούς της νίκης» ένα #mexritelous δρόμος

    Ο Mythbuster αναλύει τον τρόπο με τον οποίο το «Μέχρι Τέλους» διέλυσε έναν από τους τελευταίους πράσινους μύθους: αυτόν του περιβόητου «μπασκετικού κοινού» του Παναθηναϊκού που υπήρξε απλώς το αποκούμπι στις αμέτρητες ποδοσφαιρικές πίκρες

    Όταν ο αυτοσεβασμός αγγίζει το μηδέν, εμφανίζονται οι Μπακαλόγατοι της «εξυγιαντικής δημοσιογραφίας»

    Ο Mythbuster γράφει για τους Μπακαλόγατους της «εξυγίανσης» που συχνά μπερδεύουν τη δικαίωση με την αυτογελοιοποίηση από την αγωνία τους να γράψουν κάτι σε βάρος του Ολυμπιακού

    Ο ΠΑΟΚ νιώθει έτοιμος να αποτελειώσει τον άδειο Παναθηναϊκό

    Ο ΠΑΟΚ ανέβηκε κατακόρυφα με την προσθήκη του Σκρεντάου και οδηγεί ολοταχώς τον Παναθηναϊκό στην απόλυτη καταστροφή, η οποία πάντως ξεκίνησε στον χαμένο ημιτελικό του Challenge Cup από τον Ολυμπιακό - Γράφει ο Ανδρέας Καταχανάς

    Που ‘σαι κυρ Γιώργη να τους δεις: 18 μήνες χωρίς Βασιλακόπουλο, 32 χρόνια πίσω ο Παναθηναϊκός!

    Ο Mythbuster καταγράφει τα απανωτά αρνητικά ρεκόρ του Παναθηναϊκού στη «μετά φάρον» εποχή και δεν μπορεί να αποφασίσει αν πρόκειται για σατανική σύμπτωση ή απλώς για φαινόμενα που ερμηνεύονται με την κοινή λογική

    Δεμένα στα λιμάνια όλης της χώρας για 48 ώρες, παραμένουν από σήμερα στις 00:01 της Παρασκευής 10 Δεκεμβρίου 2021 τα πλοία της ακτοπλοΐας, καθώς η Πανελλήνια Ναυτική Ομοσπονδία πραγματοποιεί νέα 48ωρη πανελλαδική απεργία σε όλες τις κατηγορίες πλοίων, ζητώντας μισθολογικές αυξήσεις στις Συλλογικές Συμβάσεις Εργασίας για τα έτη 2020 και 2021, αλλά και επίλυση των προβλημάτων του κλάδου.

    Σύμφωνα με την ανακοίνωση της ΠΝΟ, η απεργία που άρχισε στις 00:01 ώρα τα ξημερώματα της Παρασκευής 10 Δεκεμβρίου 2021, λήγει στις 24:00 αύριο τα μεσάνυχτα Σάββατο 11 Δεκεμβρίου 2021, με προοπτική περαιτέρω κλιμάκωσης.

    Στην κινητοποίηση συμμετέχει και η Πανελλήνια Ενωση Πληρωμάτων Ρυμουλκών Ναυαγοσωστικών.

    «Aπό το 2019 οι ναυτεργάτες όχι μόνο δεν πήραν 1 ευρώ αύξηση αλλά χάρις στη σκληρή δουλειά τους, και χωρίς να πληρώνονται επί μήνες πολλές φορές, με μειωμένες και ελλιπείς συνθέσεις, με πολλαπλάσιες ώρες απασχόλησης από ότι προβλέπει ο νόμος, κατάφεραν και κράτησαν όρθιες τις ακτοπλοϊκές εταιρείες παρά τις πρόσθετες δυσκολίες της πανδημίας του COVID -19, προκειμένου να συνεχιστούν απρόσκοπτα οι συγκοινωνίες» τονίζει σε ανακοίνωσή του το συνδικαλιστικό σωματείο των ναυτικών που κάνει λόγο για «συνεχή κωλυσιεργία της εργοδοτικής πλευράς να χορηγήσει ουσιαστικές αυξήσεις στους μισθούς των ναυτεργατών».

    Η διοίκηση της ΠΝΟ ζητά μισθολογικές αυξήσεις στις Συλλογικές Συμβάσεις για τα έτη 2020 και 2021, αλλά και επίλυση προβλημάτων του κλάδου ενώ ζητά την κατανόηση και την πλήρη συμπαράσταση τόσο του επιβατικού κοινού όσο και όλων των εργαζομένων.

    24ωρη απεργία στα ταξί την Πέμπτη 23 Μαρτίου

    Σε 24ωρη απεργία προχωρούν αύριο, Πέμπτη 23 Μαρτίου, οι...

    Πανελλαδική 24ωρη απεργία ΓΣΕΕ – ΑΔΕΔΥ: Πώς θα κινηθούν τα μέσα μεταφοράς στην Αττική

    Εικοσιτετράωρη πανελλαδική απεργία, κήρυξαν, σήμερα, Πέμπτη 16 Μαρτίου, σε...

    Χωρίς Μέσα Μαζικής Μεταφοράς την Τετάρτη (21/9) λόγω 24ωρης απεργίας

    Σε 24ωρη απεργία αποφάσισαν να προχωρήσουν οι εργαζόμενοι των...