Την κλασσική κιτρινόμαυρη εμφάνισή της επέλεξε η ΑΕΚ για να αντιμετωπίσει την Σέλτικ στην αποψινή ρεβάνς του 1-1 της Σκωτίας, για τον 3ο προκριματικό γύρο του Champions League.
«Με τα χρώματά μας κι απόψε σε ένα ακόμα μεγάλο ευρωπαϊκό βράδυ για την ομάδα μας», έγραψε η ΑΕΚ στo Facebook, αναρτώντας και τη φωτογραφία με την κιτρινόμαυρη φανέλα.
Με τα χρώματά μας κι απόψε σε ένα ακόμα μεγάλο ευρωπαϊκό βράδυ για την ομάδα μας! ?#ucl #aekcel #aekfc #aekfcseason2018_19 #aekfamily
Gepostet von AEK FC / ΠΑΕ ΑΕΚ am Dienstag, 14. August 2018

