17 C
Athens

Το WRC επιστρέφει στην Ελλάδα (vids)

Ύστερα από 8 χρόνια το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι (WRC) επιστρέφει στην Ελλάδα, όπως ανακοινώθηκε επίσημα από όλους τους εμπλεκόμενους φορείς (vids)

Το θρυλικό Ράλι Ακρόπολις επιστρέφει στην Ελλάδα για πρώτη φορά μετά το 2013!

Σπουδαία ημέρα είναι η Παρασκευή (26/3) για τον μηχανοκίνητο αθλητισμό στην Ελλάδα, καθώς θα αναβιώσει ξανά στη χώρα μας το ιστορικό Ράλι Ακρόπολις. Ο ιστορικός αγώνας επιστρέφει στο καλεντάρι για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι (WRC) έπειτα από οκτώ (8) χρόνια απουσίας και θα διεξαχθεί από τις 9 έως τις 12 Σεπτεμβρίου του 2021.

Λεπτομέρειες, όπως η πόλη που θα φιλοξενήσει τον αγώνα, θα ανακοινωθούν στο αμέσως προσεχές διάστημα. Το Ράλι Ακρόπολις του 2021 θα αποτελέσει τον 10ο γύρο του WRC, αντικαθιστώντας το Ράλλυ της Χιλής, του οποίου η διεξαγωγή κρίθηκε αμφίβολη λόγω των συνεχιζόμενων επιπτώσεων της πανδημίας στη χώρα της Νοτίου Αμερικής. Σύσσωμος ο παγκόσμιος μηχανοκίνητος αθλητισμός χαιρέτησε αυτήν την απόφαση. Είναι μία αποστολή, που έφερε εις πέρας η ελληνική κυβέρνηση έπειτα από μία σειρά λεπτών χειρισμών.

Ο ιστορικός αγώνας, που από τα πρώτα του χρόνια, στις αρχές της δεκαετίας του 1950, κέρδισε δικαιωματικά μία θέση στο διεθνές σκηνικό του μηχανοκίνητου αθλητισμού, έπειτα από μία οκταετία απουσίας από το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι (WRC) επιστρέφει για πρώτη φορά μετά το 2013, έχοντας εξασφαλίσει την παρουσία του στο θεσμό για τη διετία 2021-2022!

Ο Πρωθυπουργός της Ελληνικής Δημοκρατίας, Κυριάκος Μητσοτάκης, είπε σε ξένα ΜΜΕ: «Πριν από εβδομήντα χρόνια η Ακρόπολη αποτέλεσε το φόντο για έναν σπουδαίο αγώνα, που αργότερα καθιερώθηκε ως το “Ράλι των Θεών”. Ένας επικός αγώνας ράλλυ που ανέκαθεν έφερνε τα πληρώματα αντιμέτωπα με συνθήκες μοναδικές. Έπειτα από οκτώ χρόνια απουσίας, το Ράλλυ Ακρόπολις επιστρέφει, και μάλιστα εν μέσω μιας χρονικής συγκυρίας που η Ελλάδα βρίσκει και πάλι το δρόμο της.

Κατά την τελευταία δεκαετία βρεθήκαμε στη δική μας “ διαδρομή”, που περιείχε πολλές εναλλαγές. Πλέον, η Ελλάδα χαράζει το μέλλον της κάνοντας σημαντικά άλματα όσον αφορά την έρευνα, την τεχνολογία και τη βιωσιμότητα. Είμαστε περήφανοι που μπορούμε και πάλι να φιλοξενήσουμε διεθνούς απήχησης εκδηλώσεις, όπως το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι».

Ο Υφυπουργός Πολιτισμού και Αθλητισμού, Λευτέρης Αυγενάκης, τόνισε: «Βρισκόμαστε στην ευχάριστη θέση να μπορούμε να δηλώσουμε πως εκπληρώσαμε την υπόσχεση που δώσαμε στον ελληνικό λαό και στους εκατοντάδες χιλιάδες φίλους του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Τα φώτα του παγκόσμιου motorsport και του αθλητισμού γενικότερα στρέφονται ξανά στην Ελλάδα. Στην αναγεννημένη και φωτεινή Ελλάδα, που ακτινοβολεί σε όλον τον κόσμο!

Η επάνοδος του Ράλι Ακρόπολις στο ημερολόγιο του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ είναι γεγονός. Από σήμερα κιόλας, ξεκινάμε την οργάνωση του κορυφαίου αγώνα του θεσμού! Του Ράλλυ Ακρόπολις, που είναι γραμμένο με χρυσά γράμματα στην ιστορία του motorsport. Η Ελλάδα είναι εδώ για να σας καλωσορίσει! Είναι παρούσα, εξωστρεφής και πρωταγωνιστεί σε όλους τους τομείς».

Ο πρόεδρος της FIA, Ζαν Τοντ, επισήμανε: «Το Ράλι Ακρόπολις δεν χρειάζεται συστάσεις. Πρόκειται για ένα θρυλικό γεγονός, όπου ο μηχανοκίνητος αθλητισμός και η τεχνολογία συναντούν την ιστορία, στη “γη των Θεών”. Ο αγώνας είναι γνωστός για ορισμένες από τις σκληρότερες ειδικές διαδρομές στον κόσμο και προσωπικά έχω κάποιες ιδιαίτερες αναμνήσεις, έχοντας αγωνιστεί ως συνοδηγός σε πέντε Ράλλυ Ακρόπολις, μεταξύ 1970 και 1981. Χαίρομαι για την επιστροφή του στο υψηλότερο επίπεδο και θα ήθελα να ευχαριστήσω την ελληνική Κυβέρνηση για την πολύτιμη υποστήριξη, όπως και τους διοργανωτές για την ισχυρή τους δέσμευση».

Ο Τζόνα Σίμπελ, διευθύνων σύμβουλος του WRC Promoter, δήλωσε: «Το Ράλι Ακρόπολις αποτελεί ένα σπουδαίο κεφάλαιο στην ιστορία του WRC και εκτιμούμε την τεράστια δέσμευση της ελληνικής Κυβέρνησης να το επαναφέρει στον κορυφαίο θεσμό αγώνων ράλλυ. Καλώς ορίσατε! Είμαστε βέβαιοι πως ακόμα κι αν πρόκειται για ένα σύγχρονο Ράλι Ακρόπολις, αυτός ο αγώνας με την τόσο μεγάλη κληρονομιά θα φέρει και πάλι τους αγωνιζόμενους αντιμέτωπους με τις σκληρότερες συνθήκες».

ΕΥΘΕΩΣ με τον Γιώργο Χαλά Γιώργος Χαλάς