Χωρίς συγκεκριμένο όριο μπορεί κάποιος να στείλει μήνυμα στο 13033 για μετακίνηση κατά τη διάρκεια του lockdown, χωρίς ωστόσο αυτό να σημαίνει ότι μπορεί να στείλει όσα sms θέλει σε ένα 24ωρο.
Μιλώντας στον ANT1, ο γενικός γραμματέας Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή, Παναγιώτης Σταμπουλίδης εξήγησε ότι αν το σύστημα εντοπίσει πολλές μετακινήσεις από τον ίδιο αριθμό, μπορεί να τον εμποδίσει και να «αρνηθεί» την έξοδο.
«Όριο δεν υπάρχει ως διαδικασία, όμως αν το σύστημα δει ότι κινείστε πολλές φορές, θα σας κόψει. Υπάρχει ένας σχετικός αλγόριθμος, αλλά δύο φορές τη μέρα προφανώς επιτρέπεται να βγει κάποιος για ψώνια ή άλλον λόγο», τόνισε.
Σε περίπτωση που η απάντηση στο μήνυμα για αίτημα εξόδου δεν είναι άμεση, τότε ο πολίτης θα πρέπει να περιμένει πριν βγει ή να ξαναστείλει μήνυμα μέχρι να πάρει απάντηση. «Η καθυστέρηση μπορεί να οφείλεται στο γεγονός πως εκείνη την ώρα είναι επιφορτισμένη η συγκεκριμένη περιοχή«, είπε ο κ. Σταμπουλίδης.
Σημειώνεται ακόμη πως σε περίπτωση που το μήνυμα σταλεί αλλά δεν είναι γραμμένο σωστά, βάσει των οδηγιών, το σύστημα απαντά αυτόματα με ένα μήνυμα στο οποίο, δίνει οδηγίες για τον τρόπο που αυτό πρέπει να γραφτεί και ζητά εκ νέου αποστολή στη σωστή μορφή.