Με προβλήματα ξεκίνησε η διαδικασία της τηλεκπαίδευσης για τους μαθητές της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, που σήμερα κλήθηκαν να συνδεθούν από νωρίς στον υπολογιστή τους για να παρακολουθήσουν εξ αποστάσεως τα μαθήματά τους λόγω lockdown.
Τα προβλήματα ήταν πολλά από το πρωί, καθώς για πολλούς δεν ήταν δυνατή η σύνδεση στην ηλεκτρονική πλατφόρμα: σύμφωνα με όσα σχολιάζονται στα social media, κάποιοι κατάφεραν να συνδεθούν για λίγο κι έπειτα το σύστημα «κράσαρε», ενώ για άλλους η πλατφόρμα δεν άνοιξε ποτέ.
Πηγές από το υπουργείο Παιδείας αναφέρουν πως πρόκειται για πρόβλημα με τους σέρβερ στο δίκτυο της CISCO Systems σε όλη την Ευρώπη, ενώ τονίζουν πως γίνονται προσπάθειες αποκατάστασης των τεχνικών προβλημάτων.
Τα προϊόντα λογισμικού της Cisco Systems περιλαμβάνουν τα Webex Meetings, Webex Teams, Training Center, Event Center, Support Center, Sales Center, MeetMeNow, PCNow, Webex AIM Pro Business Edition, Webex WebOffice και WebEx Connect.
Υπενθυμίζεται πως σε αντίθεση με ό,τι συνέβη στην καραντίνα της άνοιξης, όταν οι εκπαιδευτικοί αρκούνταν στην επανάληψη, στέλνοντας κατά το δοκούν υλικό στους μαθητές, αυτή τη φορά οι τάξεις θα λειτουργούν με κανονικό πρόγραμμα και ύλη, αλλά από απόσταση.