21.4 C
Athens

Ο Γιαννακόπουλος τους χάλασε τη μανέστρα

Ο Κώστας Γκόντζος γράφει για τα συμφέροντα που ήθελαν υποχείριο τον Ερασιτέχνη και για τον Παϊρότζ που από Βοτανικό ξεκίνησε και βρέθηκε ΟΑΚΑ...

Τι ακριβώς δεν καταλαβαίνουν αρκετοί φίλοι από τις εξελίξεις στον Παναθηναϊκό; Τι είναι αυτό που τους εκπλήσσει, τι είναι αυτό που τους κάνει να πέφτουν από τα σύννεφα και να νοιώθουν απογοήτευση ξανά και ξανά από τις εξελίξεις;

Η κόντρα μήπως του Ερασιτέχνη με την ΠΑΕ;

Και γιατί ξαφνιάζονται από κάτι τέτοιο;

Τι ακριβώς δεν ήξεραν και τι δεν περίμεναν;

Δεν ήξεραν τόσα χρόνια ότι  Ερασιτέχνης με την βία και τον τσαμπουκά είχε περάσει στα χέρια μιας χούφτας τύπων που λειτουργούσαν σαν συμμορία μην δίνοντας λογαριασμό σε κανένα;

Ήταν δύσκολο να σκεφτούν πως αν ο Ερασιτέχνης κάποια στιγμή αποκτούσε κανονική διοίκηση και πρόεδρο, όλα αυτά θα αποτελούσαν παρελθόν και ο Ερασιτέχνης θα λειτουργούσε πλέον με συνέπεια και πάνω απ’ όλα με κριτήριο όχι την κονόμα… πέντε ανθρώπων αλλά τα συμφέροντα του ίδιου του Ερασιτέχνη;

Δεν έβλεπαν τόσο καιρό την ΠΑΕ να μην εκδίδει διαρκείας κι αν το έβλεπαν ήταν τόσο δύσκολο ν αντιληφθούν τον λόγο που γινόταν αυτό;

Δεν πήραν πρέφα ότι ακόμα και το πρότζεκτ του Παϊρότζ αρχικά είχε «δεθεί» υποτίθεται με τον Βοτανικό, στην συνέχεια ο Βοτανικός κάπου… χάθηκε και άρχισαν οι… καθυστερήσεις και ο αναβολές και τελικά είμαστε όλοι στο περίμενε για το ντιλ και με την ΠΑΕ να μιλάει για ΟΑΚΑ και Ριζούπολες και πάει λέγοντας;

Τι απ’ όλα αυτά λοιπόν τους φαίνονται περίεργα ή τα βλέπουν σαν… ξαφνικές και ραγδαίες εξελίξεις στον Παναθηναϊκό;

Όλα με το νι και με το σίγμα ήταν υπολογισμένα και το μόνο που διαφοροποίησε τα δεδομένα και την ιστορία, ήταν η ανάληψη της προεδρίας του Ερασιτέχνη από τον Δημήτρη Γιαννακόπουλο, γεγονός που πλέον δεν επέτρεπε να είναι ο Ερασιτέχνης το συμπλήρωμα, το υποχείριο και το… εργαλείο για μια σειρά συμφέροντα.

Από κει και πέρα δυο ακόμα πραγματάκια γιατί κάπου πάμε να χάσουμε εντελώς το… ίσιο μας.

Η ΠΑΕ ισχυρίζεται και πιθανότατα με βάση τον νόμο έχει δίκιο, ότι δεν είναι υποχρεωμένη να πάρει άδεια από τον Ερασιτέχνη για να χρησιμοποιήσει την Λεωφόρο.

Αν είναι έτσι, τόσα χρόνια για ποιο λόγο έκανε… συμβάσεις με την «διοίκηση» του Ερασιτέχνη για την χρήση της Λεωφόρου;

Αφού όπως λέει, μπορούσε να παίζει χωρίς άδεια και απλά να δίνει το ποσοστό από τα εισιτήρια, τότε τι την… ανάγκαζε να φτιάχνει συμβάσεις και να πληρώνει (;) τις λεγόμενες δήθεν «διοικήσεις» του Ερασιτέχνη τα προηγούμενα χρόνια;

Υπήρχε κάποιος λόγος γι’ αυτή την… έξτρα «σπατάλη»;

Μήπως κάπου εκεί έχει την αιτία της κι αυτή η περίεργη σιωπή της Θ.13 που για όλα έχει λόγο και «θέσεις», αλλά τον τελευταίο καιρό έχει χαθεί εντελώς από το προσκήνιο;

Και κάτι τελευταίο ακόμα.

Βλέπω αρκετούς φίλους –πραγματικά φίλους όμως- στην αγωνία τους να βγει από το αδιέξοδο ο Παναθηναϊκός και να αλλάξει χέρια, αντιμετωπίζουν την ΠΑΕ σαν να έχει περάσει ήδη στα χέρια του Παϊρότζ και θεωρούν εχθρική σ’ αυτόν οποιαδήποτε κίνηση ή τοποθέτηση, επικρίνει ή καταγγέλλει τα όσα γίνονται ΑΥΤΗ την στιγμή στον Παναθηναϊκό και από ΑΥΤΗ την ΠΑΕ.

Να το προσέξουν λιγάκι αυτό οι συγκεκριμένοι φίλοι, γιατί κάπου έχουν μπερδευτεί και πολύ μάλιστα. Κι από την… βιασύνη τους και την… αγωνία τους μην τυχόν κα ακουστεί κάτι κατά του Παϊρότζ, τους βλέπω να ανεβάζουν ποστ με τίτλο «κάτω τα χέρια από τον Αλαφούζο» σε λίγο απαντώντας προς… κάθε κατεύθυνση.

Να το προσέξουν. Επιμένω.

Γιατί όντως έχουν… ξεφύγει αρκετά.

ΕΥΘΕΩΣ με τον Γιώργο Χαλά Γιώργος Χαλάς