19.9 C
Athens

NOVA: Οι ποδοσφαιρικοί παράγοντες απαξιώνουν συστηματικά το εμπορικό προϊόν

Η NOVA με διαρροή της τόνισε ότι η τηλεοπτική αγορά είναι ανταγωνιστική, αλλά το ποδοσφαιρικό προϊόν είναι αποκλειστική ευθύνη των παραγόντων των ομάδων.

Με αυτόν τον τρόπο τα στελέχη της NOVA θέλησαν να απαντήσουν σε όσα λέγονται τον τελευταίο καιρό στον χώρο των ομάδων της Super League για τα τηλεοπτικά δικαιώματα των αγώνων του πρωταθλήματος.

Στελέχη της NOVA επισημαίνουν:

«Για άλλη μία φορά γινόμαστε μάρτυρες διεργασιών, αντεγκλήσεων και δηλώσεων ποδοσφαιρικών παραγόντων που στόχο έχουν να μεταφέρουν αλλού τις οφθαλμοφανείς ευθύνες τους για την έλλειψη ανταγωνιστικότητας και εμπορικότητας του Ελληνικού ποδοσφαίρου.

Οι παράγοντες αυτοί θα πρέπει να κοιταχτούν στον καθρέφτη και να αναλογιστούν γιατί, ενώ στην χώρα μας λειτουργούν 6 αδειοδοτημένα ιδιωτικά κανάλια εθνικής εμβέλειας ελεύθερης λήψης και 2 ιδιωτικές συνδρομητικές δορυφορικές τηλεοπτικές πλατφόρμες, υπάρχει περιορισμένο ή καθόλου ενδιαφέρον από αυτές για το προϊόν της Super League .

Η μοναδική αιτία για το γεγονός αυτό, είναι η συνεχώς μειούμενη εμπορικότητα του ελληνικού πρωταθλήματος, αρκετές φορές και σε συνδυασμό με τις συχνά υπερβολικές απαιτήσεις ομάδων σε σχέση με το προϊόν που προσφέρουν. Και γι’ όλα αυτά προφανώς δεν ευθύνεται η τηλεοπτική αγορά που λειτουργεί με τεχνοκρατικά κριτήρια, αλλά οι ποδοσφαιρικοί παράγοντες που με γνωστές σε όλους συμπεριφορές, απαξιώνουν συστηματικά το εμπορικό προϊόν που οι ίδιοι διαχειρίζονται»

ΕΥΘΕΩΣ με τον Γιώργο Χαλά Γιώργος Χαλάς