Μια ιδιαίτερα εξεζητημένη εμφάνιση έκανε χθες στο έκτακτο υπουργικό συμβούλιο για τις πυρκαγιές, η Εφη Αχτσιόγλου.
Η υπουργός Εργασίας πραγματοποίησε μια εντυπωσιακή εμφάνιση, προσεγμένη μέχρι την τελευταία λεπτομέρεια. Κομψό σινιέ μαύρο σύνολο, ψηλοτάκουνες nude γόβες, κατακόκκινο κραγιόν, μαλλί κομμωτηρίου και μεγάλα μαύρα γυαλιά ηλίου.
Βγήκε γρήγορα και αποφασιστικά από το υπουργικό αυτοκίνητο και κατευθύνθηκε στο εσωτερικό του Μεγάρου Μαξίμου, όπου από λεπτό σε λεπτό θα ξεκινούσε το υπουργικό συμβούλιο για την επόμενη ημέρα στις πληγείσες από τη φονική πυρκαγιά περιοχές.
Λίγο αργότερα θα άκουγε από τον Πρωθυπουργό σε μία ιδιαίτερα βαριά ατμόσφαιρα πως πρέπει και οι υπουργοί να αναλάβουν τις πολιτικές τους ευθύνες για την τραγωδία με τους 88 -πλέον- νεκρούς, όπως ο ίδιος ανέλαβε τη δική του.
Σίγουρα όχι η καλύτερη δυνατή περίσταση για να εμφανιστεί κάποιος στην… πένα, λες και το μοναδικό του μέλημα είναι η εμφάνισή του.
Και βεβαίως η υπουργός Εργασίας, είναι μια νεαρή, εντυπωσιακή γυναίκα, που ντύνεται πάντα με ωραία και προσεγμένα ρούχα και όσο και να ήθελε δεν θα μπορούσε να βρει στην γκαρνταρόμπα της κάποιο λιγότερο εντυπωσιακό ένδυμα.
Ούτε έχει κανείς την απαίτηση να φτάσει στο άλλο άκρο και να υποδυθεί «ρόλο», όπως έκανε πέρυσι στις πυρκαγιές στον Κάλαμο η Ρένα Δούρου, που εμφανίστηκε αχτένιστη και… καψαλισμένη, για να δείξει ότι είναι στην πρώτη γραμμή της μάχης (εξάλλου υπουργός Εργασίας είναι, δεν προΐσταται υπουργείου ή φορέα αρμόδιου για την επιχειρησιακή δράση στις πυρκαγιές).
Είναι όμως οι λεπτομέρειες που κάνουν τη διαφορά. Το κατακόκκινο κραγιόν, η ψηλοτάκουνη γόβα, αλλά κυρίως το μαλλί κομμωτηρίου που, ειδικά αυτό, χρειάζεται χρόνο και δείχνει πως κάποιος μεριμνά ιδιαίτερα για την εμφάνισή του, σε μια στιγμή που άλλα πράγματα έχουν προτεραιότητα.
Γιατί σε τέτοιες περιπτώσεις που οι πληγείσες περιοχές ακόμα «καπνίζουν» και οι νεκροί ακόμα «μιλάνε» η αυτονόητη υποχρέωση για σεβασμό στους νεκρούς οφείλει να υπερτερεί της γυναικείας φιλαρέσκειας.
Και το dress code οφείλει να είναι χαμηλών τόνων, όταν η περίσταση στην οποία παρευρίσκεται κάποιος αφορά «προσκλητήριο νεκρών».
Από τη… στολή εργασίας της Ρένας Δούρου μέχρι την στολή… πασαρέλας της Εφης Αχτσιόγλου, υπάρχει μεγάλη απόσταση και κάπου ανάμεσα θα έπρεπε να βρίσκονται και οι δύο κυρίες…