18.2 C
Athens

Ποιο ήταν το πραγματικό ποσοστό εκπτώσεων στην Black Friday

Τα στατιστικά στοιχεία από τις αγορές στη διάρκεια της Black Friday δημοσίευσε η διαδικτυακή πλατφόρμα Skroutz, σύμφωνα με τα οποία περίπου 1,15 εκατ. χρήστες έκαναν τις αγορές τους τη συγκεκριμένη μέρα, καταγράφοντας αύξηση 65% συγκριτικά με μια κανονική Παρασκευή.

Συνολικά από όλα τα προϊόντα που αγοράστηκαν μέσω του Skroutz κατά την εβδομάδα της Black Friday 2019, μόνο το 8,5% αγοράστηκε φθηνότερα και το 90,3% αγοράστηκε σε παρόμοια τιμή. Το υπόλοιπο 1,2% αγοράστηκαν ακριβότερα.

Σε σχέση με το 2018, οι φετινές εκπτώσεις κατά την Black Friday ήταν αισθητά πιο περιορισμένες στο σύνολό τους. Υπενθυμίζεται ότι πέρυσι το 15% των προϊόντων αγοράστηκαν φθηνότερα, δηλαδή σχεδόν τα διπλάσια αναλογικά από ότι φέτος.

Η μελέτη των στατιστικών της πλατφόρμας αποκαλύπτει ότι οι κατηγορίες προϊόντων Υγείας & Ομορφιάς και Χόμπι – Αθλητισμός είχαν τις σημαντικότερες εκπτώσεις και έτσι κατατάσσονται στην κορυφή της λίστας των προϊόντων που αγοράστηκαν φθηνότερα σε σχέση με την κανονική τους τιμή.

Αντίθετα, στην Τεχνολογία και τα είδη Σπιτιού – Κήπου, υπήρξαν οι μικρότερες εκπτώσεις επί της αρχικής τιμής των προϊόντων, άρα δεν υπήρξε σημαντικό όφελος αγοράς. Αξίζει να σημειωθεί ότι οι χρήστες του Skroutz αγόρασαν πάνω από 40.000 κινητά τηλέφωνα από τα οποία μόλις 2,5% πουλήθηκαν με έκπτωση, ενώ οι αγορές σε sneakers και αθλητικά παπούτσια ξεπέρασαν τις 25.000 παραγγελίες, από τα οποία περίπου το 18% πουλήθηκαν με αξιοσημείωτη έκπτωση.

Κατηγορίες – Οι Top 10 σε πωλήσεις
Όσον αφορά τις πωλήσεις σε όγκο, ρεκόρ σημείωσαν οι κατηγορίες Κινητά Τηλέφωνα, Sneakers, Θήκες Κινητών Τηλεφώνων και Κρέμες Προσώπου. Σημαντικές πωλήσεις, επιπλέον, είχαν τα Αθλητικά Παπούτσια, τα Ειδικά Συμπληρώματα, τα Bluetooth Handsfree, οι Βιταμίνες και τα είδη Προστασίας Οθόνης Κινητών. Τα κινητά τηλέφωνα συνεισέφεραν με αύξηση ρεκόρ στον παραγόμενο τζίρο με 5,91 εκατομμύρια ευρώ, ενώ τα Laptops και οι Τηλεοράσεις δημιούργησαν τζίρο ύψους 1,33 εκ. ευρώ και 1,26 εκ. ευρώ αντίστοιχα.

Κατηγορίες: Ποιες από τις Top 10 είχαν αξιοσημείωτες εκπτώσεις;
Ενδιαφέρον έχει επίσης να δούμε, ποιες από τις παραπάνω δημοφιλείς κατηγορίες από άποψη πωλήσεων είχαν μεγάλο ποσοστό αξιοσημείωτων εκπτώσεων. Όπως θα δούμε στο γράφημα τα Κινητά Τηλέφωνα, οι Βρεφικές Τροφές και Bluetooth Handsfree είχαν ελάχιστα προϊόντα με πραγματική έκπτωση. Αντίθετα, στις κατηγορίες: Αφυγραντήρες, Βιταμίνες, Κρέμες Προσώπου και PS4 Games πάνω από το ¼ των προϊόντων τους αγοράστηκαν με αξιοσημείωτη έκπτωση.

ΕΥΘΕΩΣ με τον Γιώργο Χαλά Γιώργος Χαλάς