16.1 C
Athens

Τρίτη νίκη για τον Φερστάπεν στη Βραζιλία

Ο Μαξ Φερστάπεν αναδείχθηκε μεγάλος νικητής στο Grand Prix της Βραζιλίας. Πίσω του τερμάτισε ο Γκασλί, που ανέβηκε για πρώτη φορά στην καριέρα του στο βάθρο και τρίτος ο Χάμιλτον.

Ο αγώνας εξελίχθηκε σε τραγωδία για τη Ferrari, που εγκατέλειψε όταν οι Λεκλέρ και Φέτελ… τράκαραν μεταξύ τους!

Στην εκκίνηση του αγώνα ο Max Verstappen έφυγε με πολύ καθαρό τρόπο κρατώντας την πρώτη θέση. Ο πρωταθλητής Lewis Hamilton πέρασε με ευκολία τον Sebastian Vettel ο οποίος δεν ξεκίνησε με τον καλύτερο τρόπο.

Πιο πίσω είχαμε αρκετές μάχες με τον Charles Leclerc να κερδίζει αρκετές θέσεις δείχνοντας θέληση να ανέβει όσο το δυνατόν γρηγορότερα. Ανεβαίνοντας στην 8η θέση 5 γύρους μετά την έναρξη του αγώνα.

Στον 9ο γύρο ο Daniel Ricciardo και ο Kevin Magnussen είχαν επαφή στην προσπάθεια του οδηγού της Renault να περάσει τον οδηγό της Haas με αποτέλεσμα ο Αυστραλός να επιστρέφει στα pit με σπασμένη εμπρός αεροτομή.

Τελικά οι αγωνοδίκες αποφάσισαν να δώσουν ποινή 5 δευτερολέπτων στο Ricciardo.

Στην κορυφή ο Max Verstappen κρατούσε σταθερή την διαφορά του από τον δεύτερο Lewis Hamilton με το Ολλανδό οδηγό στο 19ο γύρο να αναφέρει στην ομάδα του ότι έχει αρχίσει να ζορίζεται με τα ελαστικά του. Ωστόσο κάτι τέτοιο δεν φαινόταν στο χρονολόγιο του.

Στον 21ο γύρο ο Lewis Hamilton μπήκε για αλλαγή ελαστικών με την Mercedes να βάζει τα ελαστικά με την κόκκινη σήμανση, ένα γύρο μετά μπήκε και ο Max Verstappen για την αλλαγή του. Κατά την έξοδο του Ολλανδού από τα pit οι άνθρωποι της Williams άφησαν τον Kubica να φύγει με επικίνδυνο τρόπο καθυστερώντας τον οδηγό της Red Bull.

Ο νεαρός οδηγός βρέθηκε πίσω από τον Lewis Hamilton που ωστόσο κατάφερε να τον προσπεράσει άμεσα.

Στον 30 γύρο μπήκε για την αλλαγή ελαστικών και ο Leclerc, με τον Μονεγάσκο να βάζει την σκληρή γόμα πηγαίνοντας για στρατηγική 1 pit stop.

Φτάνοντας στην μέση του αγώνα οι διαφορές των οδηγών ήταν τέτοιες που σχεδόν κανείς δεν είχε δικαίωμα χρήσης του DRS, ωστόσο υπήρχαν στην πίστα οδηγοί με διαφορετικές στρατηγικές στο θέμα των ελαστικών κάτι το οποίο ήταν ικανό από μόνο του να δώσει δράση στην συνέχεια του αγώνα.

Παράπονα από αρκετούς οδηγούς υπήρξαν για τον άνεμο στην πίστα ο οποίος άλλαζε κατεύθυνση συνέχει κάνοντας την ζωή των οδηγών αρκετά πιο δύσκολη. Στον 42ο γύρο η Mercedes έβαλε για δεύτερη φορά τον Bottas για αλλαγή ελαστικών, με τον Φινλανδό να αλλάζει την σκληρή γόμα για την μέση.

Στον 47ο γύρο ξεκίνησε μια μάχη ανάμεσα στον Charles Leclerc και τον Valtteri Bottas, με τον Φινλανδό να έχει πιο φρέσκα ελαστικά που ωστόσο δεν αρκούσαν για να περάσει. Την ίδια ώρα οι άνθρωποι της Ferrari έβαλαν τον Sebastian Vettel για την δεύτερη αλλαγή ελαστικών βγαίνοντας στην 4η θέση πίσω από τον Alexander Albon της Red Bull.

Πιο πίσω πολύ καλή εικόνα είχαν οι οδηγοί της McLaren οι οποίο βρισκόντουσαν στην 9η και 10η θέση με τον Lando Norris μπροστά από τον Carlos Sainz.

Δεκαοχτώ γύρους πριν το πέσιμο της καρό σημαίας είχαμε την πρώτη εγκατάλειψη του αγώνα, με τον Valtteri Bottas να μένει από κινητήρα, αυτό είχε ως αποτέλεσμα να βγει το αυτοκίνητο ασφαλείας. Ο Max Verstappen μπήκε για αλλαγή ελαστικών επιστρέφοντας στην δεύτερη θέση.

Στην επανεκκίνηση του αγώνα ο Max Verstappen προσπέρασε τον Lewis Hamilton ενώ την ίδια ώρα ο Albon πέρασε τον Sebastian Vettel ανεβαίνοντας στην 3η θέση.

Πέντε γύρους πριν το πέσιμο της καρό σημαίας τραγωδία για την Ferrari με τους δύο οδηγούς της Ιταλικής ομάδας να έχουν επαφή εγκαταλείποντας και οι δύο. Έτσι είχαμε την εμφάνιση του αυτοκινήτου ασφαλείας. Λίγα λεπτά αργότερα

εγκατέλειψε τον αγώνα και ο Lance Stroll με την Racing Point. Τρομερό ρίσκο πήραν οι άνθρωποι της Mercedes βάζοντας τον Hamilton για αλλαγή ελαστικών. Με ένα γύρο να μένει για την ολοκλήρωση του αγώνα το αυτοκίνητο μπήκε μέσα, ο Hamilton στην προσπάθεια του να περάσει τον Albon, είχαν επαφή με τον νεαρό να χάνει τον έλεγχο και να πέφτει τελευταίος.

Αναλυτικά η κατάταξη:

 

Θέση Οδηγός Ομάδα Διαφορά
1. Max Verstappen Red Bull
2. Pierre Gasly Toro Rosso +6.077
3. Lewis Hamilton Mercedes +6.139
4. Carlos Sainz McLaren +8.896
5. Kimi Raikkonen Alfa Romeo +9.452
6. Antonio Giovinazzi Alfa Romeo +10.201
7. Daniel Ricciardo Renault +10.541
8. Lando Norris McLaren +11.204
9. Sergio Perez Racing Point +11.529
10. Daniil Kvyat Toro Rosso +11.931
11. Kevin Magnussen Haas +12.732
12. Nico Hulkenberg Renault +18.059
13. George Russell Williams +13.599
14. Romain Grosjean Haas 14.247
15. Alexander Albon Red Bull +14.927
16. Robert Kubica Williams +1 γύρος
17. Sebastian Vettel Ferrari DNF
18. Lance Stroll Racing Point DNF
19. Charles Leclerc Ferrari DNF
20. Valtteri Bottas Mercedes DNF

Πηγή: totalracing.gr

ΕΥΘΕΩΣ με τον Γιώργο Χαλά Γιώργος Χαλάς