22.1 C
Athens

Η φιέστα «ανέβασε» το Open του Ιβάν Σαββίδη

Ο ΠΑΟΚ περίμενε 34 χρόνια για να γιορτάσει την κατάκτηση ενός πρωταθλήματος. Ήταν λογικό κι επόμενο η φιέστα της απονομής του τίτλου να έχει ιστορικό χαρακτήρα, συγκεντρώνοντας τα βλέμματα και το ενδιαφέρον πολλών οπαδών και όχι μονάχα εκείνων του ΠΑΟΚ.

Η απόφαση του Open (κανάλι που ανήκει στον ιδιοκτήτη της ΠΑΕ ΠΑΟΚ, Ιβάν Σαββίδη) να μεταδώσει ζωντανά τη φιέστα αποδείχτηκε πετυχημένη, αν κρίνουμε από τα υψηλότατα – ειδικά για τα δεδομένα του καναλιού – νούμερα τηλεθέασης που σημειώθηκαν.

Παρά τον ανταγωνισμό (Survivor, Your Face Sounds Familiar και εμπορικές ταινίες) ένα μεγάλο μέρος των τηλεθεατών προτίμησε να παρακολουθήσει το ιστορικό πάρτι της Τούμπας.

Στο ανδρικό κοινό 25-54 η μετάδοση του Open από την Τούμπα έκανε σε μέσο όρο τετάρτου ακόμα και 22,1%, ενώ ο μέσος όρος από τις 21.15 μέχρι τις 22.45 που ολοκληρώθηκε η γιορτή κινήθηκε στο 16,7%!

Είναι χαρακτηριστικό ότι το Open ήταν το πρώτο κανάλι στους άνδρες από τις 21.30 μέχρι τις 22.44, αφήνοντας πίσω του ΣΚΑΪ, Alpha, ANT1, Star και φυσικά τα κανάλια της ΕΡΤ.

Στο δυναμικό κοινό 18-54 η έκτακτη εκπομπή του Open για τη φιέστα του ΠΑΟΚ «χτύπησε» σε μέσο όρο τετάρτου ακόμα και 16,3%, παίζοντας σταθερά σε διψήφιο επίπεδο από τις 21.15 μέχρι τις 22.45 (με μ.ό. 13,5%)!

Το ίδιο συνέβη και στο γενικό σύνολο, όπου το Open κατέγραφε μόνο διψήφια ποσοστά αυτήν τη μιάμιση ώρα, φτάνοντας σε μ.ό. τετάρτου στο 13,5%. Νούμερα που σε prime time Κυριακής μάλλον δεν έχουν ξαναγίνει από το Open.

Μέχρι και στο γυναικείο κοινό 25-54 ήταν διψήφια τα ποσοστά του Open σε όλη τη διάρκεια της φιέστας του ΠΑΟΚ με συνολικό μέσο όρο 10,8%!

ΕΥΘΕΩΣ με τον Γιώργο Χαλά Γιώργος Χαλάς