19.9 C
Athens

Ο πατέρας του 12χρονου υπέβαλε μήνυση κατά παντός υπευθύνου

Οι συμμαθητές του 12χρονου προχώρησαν σε κατάληψη με αίτημα να διωχθεί από το σχολείο ο ίδιος, λόγω της επιθετικής του συμπεριφοράς όπως υποστηρίζουν

Ο πατέρας του 12χρονου μαθητή του 2ου Γυμνασίου Καλαμαριάς κατέθεσε μήνυση κατά παντός υπευθύνου. Οι συμμαθητές του 12χρονου προχώρησαν σε κατάληψη με αίτημα να διωχθεί από το σχολείο ο ίδιος, λόγω της επιθετικής του συμπεριφοράς όπως υποστηρίζουν.

Ο πατέρας του μαθητή δηλώνει στο ΑΠΕ: «Όταν έγινε αυτό το πρωτοφανές συμβάν, το ξέσπασμα ρατσιστικής βίας, πήγαμε στην εισαγγελία και αποφασίσαμε να κάνουμε μήνυση κατά παντός υπευθύνου, διότι δεν θέλουμε ένα τέτοιο γεγονός να μένει στα ατιμώρητα από την ελληνική δικαιοσύνη.

Ας αναζητήσει ο εισαγγελέας ποιος είναι υπεύθυνος που φτάσαμε σε μια διαπόμπευση ενός ανηλίκου».

Στη συνέχεια ο πατέρας συμπλήρωσε: «Φαίνεται πως η Πολιτεία έχει καλά αντανακλαστικά σε τέτοια λεπτά και σοβαρά ζητήματα. Είναι καλό ότι επενέβη ο εισαγγελέας και χαίρομαι που το υπουργείο Παιδείας είχε την ευαισθησία να ανταποκριθεί άμεσα στην έγγραφη καταγγελία μας».

Ο πατέρας του μαθητή ανέφερε μεταξύ άλλων ότι ο γιος του αποβαλλόταν τρεις με τέσσερις φορές την ημέρα, με ωριαίες αποβολές, από την ημέρα που ξεκίνησε να φοιτά στο σχολείο. Ο μαθητής έχει φτάσει τις 150 ωριαίες αποβολές και ο πατέρας σημείωσε: «Όσο ενοχλητικό και να ήταν το παιδί, καθώς τα θέματα που έχει εμπεριέχουν αυτή τη συμπεριφορά, η αντιμετώπιση ήταν καταδιωκτική έως και εξοντωτική».

Η οικογένεια, σύμφωνα με τις δηλώσεις του πατέρα, είχε ενημερωθεί μόνο για τις απουσίες του 12χρονου ενώ χαρακτήρισε «συκοφαντίες» τα όσα έχουν ειπωθεί για τον γιο του.

Από την πλευρά των γονέων των συμμαθητών του 12χρονου, ο δικηγόρος που τους εκπροσωπεί, Αντώνης Ευστρατιάδης ανέφερε: «Έχουν γίνει επανειλημμένες συναντήσεις από ό,τι διάβασα στα πρακτικά του σχολείου, έχουν καταβληθεί άπειρες προσπάθειες από τους δασκάλους, έχει γίνει αίτηση αλλαγής σχολικού περιβάλλοντος, έχει απορριφθεί.

Οι άνθρωποι είναι απολύτως άξιοι και απολύτως προσηλωμένοι στο καθήκον τους, αλλά όταν μπαίνει ο μαθητής μέσα και αρχίζει να βρίζει από την πρώτη στιγμή, να καταστρέφει τις εργασίες των συμμαθητών του, να σπάει την πόρτα, να πετάει αντικείμενα, να κλωτσάει τους συμμαθητές, πώς μπορούν να τον περιορίσουν και να τον διδάξουν αγάπη;

Όλα τα παιδιά που έχουν κάποιο πρόβλημα αντιμετωπίζονται με σεβασμό και κάθε καλοσύνη, το θέμα είναι να προλάβουμε να μην γίνουν καταστάσεις που είναι πλέον επικίνδυνες».

ΕΥΘΕΩΣ με τον Γιώργο Χαλά Γιώργος Χαλάς