24.7 C
Athens

Super Bowl: Πτώση στην τηλεθέαση, αύξηση των εσόδων

Η χαμηλότερη τηλεθέαση μετά το 2009 για τον φετινό τελικό, όμως τα τρίτα μεγαλύτερα έσοδα στην ιστορία του θεσμού

98.2 εκατομμύρια τηλεθεατές παρακολούθησαν το δίκτυο CBS για τον τελικό του Super Bowl μεταξύ Patriots και Rams.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της Nielsen, η τηλεθέαση σε σχέση με τον περσινό μεγάλο τελικό είχε μικρή πτώση της τάξης του 5%. Όμως, ήταν και η χαμηλότερη τηλεθέαση μετά το 2009.

Παράλληλα, 2,6 εκατομμύριο άνθρωποι, κατά μέσο όρο, παρακολουθούσαν το παιχνίδι σε υπολογιστές ή κινητές συσκευές οποιαδήποτε στιγμή, δήλωσε η CBS.

“Η πτώση μπορεί πιθανώς να εξηγηθεί από το γεγονός ότι αυτό δεν ήταν ένα αρκετά ελκυστικό ματς, ίσως ένα βαρετό παιχνίδι”, όπως δήλωσε ο καθηγητής οικονομίας του αθλητισμού Βίκτορ Μάθεσον.

H CBS είχε έσοδα 382 εκατομμύρια από διαφημίσεις κατά τη διάρκεια του τελικού, το τρίτο μεγαλύτερο ποσό στην ιστορία του Super Bowl, καθώς χρειάζονταν 5.2 εκατομμύρια για διαφημίσεις 30”.

ΕΥΘΕΩΣ με τον Γιώργο Χαλά Γιώργος Χαλάς