17.4 C
Athens

Σεμπά vs Βράνιες: Η διαφορά του brandname ανάμεσα σε Ολυμπιακό και ΑΕΚ

Ο Δημήτρης Σπηλιόπουλος επισημαίνει την ομοιότητα που κάνει τη... διαφορά στις πωλήσεις των Σεμπά και Βράνιες

Στο άκουσμα της είδησης πως ο Σεμπά αποτελεί παρελθόν από τον Ολυμπιακό και συνεχίζει την καριέρα του στην Κίνα, δεν ήταν λίγοι οι φίλοι των ερυθρόλευκων που, για να το πω κομψά, ένιωσαν μια ανακούφιση.
 
Ο Σεμπά που πολλές φορές γιουχαρίστηκε από κερκίδα, που η βραζιλιάνικη καταγωγή του έγινε αντικείμενο χλευασμού πουλήθηκε στην Chongqing Lifan  έναντι τριών εκατομμυρίων ευρώ.
 
Σύμφωνα με τα νούμερα που έχουν διαρρεύσει, με το ίδιο περίπου ποσό η πρωταθλήτρια ΑΕΚ πούλησε στην Άντερλεχτ τον κορυφαίο της αμυντικό της περσινή σεζόν. Οι συγκρίσεις είναι αναπόφευκτες και αναδεικνύουν ακόμα μια φορά την διαφορά του Ολυμπιακού με τις υπόλοιπες ελληνικές ομάδες σε αυτό το κομμάτι.
 
Το brand name  των Πειραιωτών είναι πλέον τέτοιο που αρκεί κάποιος να φορέσει την φανέλα της ομάδας και αυτομάτως ανεβαίνει η αξία του στο ποδοσφαιρικό χρηματιστήριο. Το πράγμα ξέφυγε εντελώς επί εποχής Μαρινάκη καθώς είδαμε ακόμα και πωλήσεις ποδοσφαιριστών να ισοδυναμούν με ολόκληρα μπάτζετ των ανταγωνιστριών ομάδων.
 
Καλώς ή κακώς στο σύγχρονο ποδόσφαιρο τα χρήματα παίζουν σημαντικό ρόλο. Ποτέ δεν ήταν και ούτε θα γίνουν εχέγγυο επιτυχιών, ωστόσο σου αυξάνουν τις πιθανότητες, ανεβάζουν τις δυνατότητες και το ταβάνι της ομάδας. Και για αυτόν τον λόγο όσο ο Ολυμπιακός μεγαλώνει το brand name του και λειτουργεί υποδειγματικά σε αυτόν τον τομέα, τότε θα έχει κάθε καλοκαίρι καλύτερες πιθανότητες από τους ανταγωνιστές του όσον αφορά στην επίτευξη των στόχων.
Μια και η αφορμή για το κείμενο δόθηκε από τον Σεμπά, αξίζει να αναφερθεί πως ο ανεξάρτητα από την ποιότητα του, ο Βραζιλιάνος έδωσε αυτό που είχε να δώσει, τίμησε τα χρήματα του συμβολαίου του και έκανε σε 3 χρόνια, 99 συμμετοχές με 11 γκολ και 19 ασίστ.