Ιστορία έγραψε ο Ολυμπιακός στην ολοκλήρωση της μπασκετικής σεζόν 2025/26, καθώς οι Ερυθρόλευκοι για πρώτη φορά κατέκτησαν την ίδια σεζόν το πρωτάθλημα σε Άνδρες, Έφηβους και Παίδες.
Οι Ερυθρόλευκοι έγιναν η πρώτη ομάδα μετά τον Άρη που πετυχαίνει κάτι τέτοιο, αφού οι Κίτρινοι ήταν οι τελευταίοι που το πέτυχαν (εις διπλούν μάλιστα).
«Μια ιστορική σεζόν έφτασε στο τέλος της! Ο Ολυμπιακός μας έγινε η πρώτη ομάδα που στέφεται πρωταθλήτρια Ελλάδας την ίδια σεζόν σε επίπεδο Παίδων, Εφήβων και Ανδρών μετά τον Άρη (1978-79 & 1988-89) και η πρώτη ελληνική ομάδα που συνδύασε τους τρεις τίτλους με την κατάκτηση της EuroLeague!», ανέφερε στην ανάρτησή της η ΚΑΕ Ολυμπιακός.

