Οριστική είναι η συμφωνία του Παναθηναϊκού με τον Μπρανκού Μπαντιό για τα επόμενα τρία χρόνια. Οι Πράσινοι ολοκληρώνουν τη δεύτερη μεταγραφή τους επί ημερών Ζέλικο Ομπράντοβιτς, μιας και μετά τον Μουσταφά Φαλ, ο Σενεγαλέζος γκαρντ αποτελούσε τον δεύτερο παίκτη που ήθελε ο Σέρβος προπονητής.
Ο Σενεγαλέζος έκανε μια πολύ καλή σεζόν στη Βαλένθια αγωνιζόμενος σε 40 παιχνίδια και μέτρησε 11,2 πόντους, 2,6 ριμπάουντ και 2,2 ασίστ κατά μέσο όρο, αποτελώντας και τον παίκτη πάνω στον οποίο βασίστηκε το αμυντικό παιχνίδι στην περιφέρεια των Πορτοκαλί.
Ο Παναθηναϊκός θα καταβάλει άμεσα στο 1.500.000 ευρώ της ρήτρας του Μπαντιό στη Βαλένθια και ο 27χρονος γκαρντ θα υπογράψει τριετές συμβόλαιο με πολύ υψηλές απολαβές, όπως προανήγγειλε και ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος.

