Το παγκόσμιο βόλεϊ θρηνεί για την απώλεια του εμβληματικού Ντανιέλ Καστελάνι σε ηλικία 65 ετών και ο χώρος του αθλήματος αποχαιρετά τον Αργεντινό προπονητή.
Η πρώην αρχηγός της εθνικής Αργεντινής και πρώην παίκτρια του Ολυμπιακού, Γιαμίλα Νίζετιχ, ράγισε καρδιές στο αντίο της στον εμβληματικό προπονητή μοιράζοντας προσωπικές ιστορίες για το πόσο δίπλα της υπήρξε τόσο ως κόουτς, μα κυρίως ως άνθρωπος.
Αναλυτικά όσα έγραψε: «Θέλω να σε θυμάμαι έτσι: να χαμογελάς, ευτυχισμένος, να ζεις με πάθος αυτό που αγαπούσες, με τη μεγάλη σου αδυναμία για τη γαλανόλευκη, την αγάπη σου για τις Παντέρας και με εκείνη τη μεταδοτική επιθυμία να κάνεις καλύτερους όλους όσοι βρίσκονταν γύρω σου.
Ποτέ δεν σου άρεσε η ιδέα να αποσυρθώ. Πάντα μου έλεγες ότι «είχα ακόμα πολλά να δώσω».
Θυμάμαι πως όταν σου είπα ότι ήμουν έγκυος, έκλαψες σαν μικρό παιδί και μου υποσχέθηκες ότι θα πρόσεχες τη Μάια για να μπορώ εγώ να βγαίνω να χορεύω… Δεν έχω καμία αμφιβολία πως θα ήσουν ο πιο τρυφερός και κακομαθημένος παππούς του κόσμου.
Κάθε φορά που μιλούσαμε, με ρωτούσες αν η Μάια είχε ήδη μάθει να υποδέχεται την μπάλα και να κάνει μανσέτες, όπως η μαμά της.
Σου υπόσχομαι, Τίτο, ότι θα της μιλήσω για σένα. Θα της πω ότι είχα το προνόμιο να προπονηθώ από έναν από τους θρύλους του αργεντίνικου βόλεϊ, αλλά πως, πολύ πιο σημαντικό από αυτό, είχα έναν φίλο. Έναν σπουδαίο άνθρωπο, γενναιόδωρο, πιστό στις αξίες του, με χιούμορ, από εκείνους που αφήνουν ανεξίτηλο αποτύπωμα στις ζωές των άλλων.
Χθες, όταν δέχθηκα το τηλεφώνημα, απείχα μόλις μία ώρα από το να έρθω να σου δώσω ένα φιλί… και να σου πω ξανά πόσο πολύ σε αγαπούσα… Δεν πρόλαβα… αλλά εσύ τα ήξερες ήδη… και ξέρω ότι έφυγες γαλήνιος.
Η παρακαταθήκη σου θα ζει για πάντα στην καρδιά μου.
Καλό σου ταξίδι, Ντάνι. Αναπαύσου εν ειρήνη.
Ευχαριστώ από τα βάθη της καρδιάς μου…»

