Παρελθόν αποτελεί από τον Ολυμπιακό ο Αλέξανδρος Πασχαλάκης.
Οι Ερυθρόλευκοι έκαναν γνωστό το τέλος της συνεργασίας τους με τον 36χρονο τερματοφύλακα, τον οποίον και ευχαρίστησαν για όσα πρόσφερε στην ομάδα.
Ο Πασχαλάκης αποκτήθηκε από τον Ολυμπιακό το καλοκαίρι του 2022 και πανηγύρισε ένα πρωτάθλημα, ένα κύπελλο, ένα Σούπερ Καπ Ελλάδας και τη σπουδαία κατάκτηση του Conference League.

