Οριστικά στη EuroLeague θα αγωνιστεί τη νέα σεζόν η Μπεσίκτας.
Σήμερα (26/6) πραγματοποιήθηκε το Διοικητικό Συμβούλιο της EuroLeague Basketball, όπου επικυρώθηκε ομόφωνα η συμμετοχή της τουρκικής ομάδας στη EuroLeague της νέας αγωνιστικής περιόδου. Κάπως έτσι η Μπεσίκτας επιστρέφει στη διοργάνωση μετά από 14 χρόνια, με την Τουρκία να έχει τριπλή εκπροσώπηση μαζί με Φενέρμπαχτσε και Εφές.
Αντίστοιχα η Μονακό υποβιβάστηκε στο EuroCup.

