Ολυμπιακός και Γιώργος Μπαρτζώκας συνεχίζουν μαζί για άλλη μία τριετία με φόντο ακόμα μεγαλύτερες επιτυχίες, στον πιο δυνατό δεσμό του ευρωπαϊκού μπάσκετ.
Συνεχίζουν μαζί έως το 2029 με φόντο ακόμα μεγαλύτερες επιτυχίες, στον πιο δυνατό δεσμό του ευρωπαϊκού μπάσκετ. Σαν κάτι καρμικό, σαν κάτι που δεν μπορεί να συγκριθεί με τίποτα άλλο στον κόσμο. Σε μία σχέση εμπιστοσύνης, ευθύνης, τίτλων. Σε μία σχέση που δεν πρόκειται να «σπάσει» ποτέ. Ό,τι κι αν λένε οι αριθμοί και τα συμβόλαια.
Στην πρώτη του δήλωση μετά την ανανέωση του συμβολαίου του ο Έλληνας τεχνικός μίλησε ξανά για το σπάνιο δέσιμό του με τον σύλλογο που είναι η ομάδα που υποστηρίζει, το σπίτι του και κάτι πολύ παραπάνω από μία επαγγελματική στέγη, όπως είπε, ενώ ευχαρίστησε τους Παναγιώτη και Γιώργο Αγγελόπουλο «για τη σταθερή σχέση εμπιστοσύνης που έχουμε χτίσει όλα αυτά τα χρόνια».
Αναλυτικά τα λόγια του μετά την υπογραφή του νέου του συμβολαίου:
«Η ανανέωση της συνεργασίας μας για τα επόμενα τρία χρόνια με γεμίζει χαρά και συγκίνηση. Για μένα ο Ολυμπιακός είναι κάτι πολύ μεγαλύτερο από μια επαγγελματική στέγη. Είναι η ομάδα μου, το σπίτι μου και το πιο μακρύ ταξίδι της πορείας μου στο χώρο. Μαζί του αξιώθηκα να ζήσω αξέχαστες στιγμές και χρέος όλων μας είναι παλέψουμε για ακόμα περισσότερες.
Θέλω πρωτίστως να ευχαριστήσω τους προέδρους της ομάδας μας Γιώργο και Παναγιώτη Αγγελόπουλο για τη σταθερή σχέση εμπιστοσύνης που έχουμε χτίσει όλα αυτά τα χρόνια. Μια σχέση που σφυρηλατήθηκε μέσα σε αμοιβαίο σεβασμό, ειλικρίνεια και κοινό όραμα για την πρόοδο του Ολυμπιακού.
Η αμφίδρομη σύνδεση με τους φιλάθλους μας αποτελεί για μένα ανεξάντλητη πηγή δύναμης. Είναι το καύσιμο που με ωθεί να συνεχίζω με το ίδιο πάθος και την ίδια αίσθηση ευθύνης απέναντι στην ομάδα.
Τα συναισθήματα που μας χαρίζει ο Ολυμπιακός δεν εξοφλούνται. Η μόνη μορφή ανταπόδοσης είναι η αδιάκοπη προσπάθεια να τον κάνουμε μεγαλύτερο, ισχυρότερο και όσο τον δυνατόν πιο αντάξιο της ιστορίας του.
Συνεχίζουμε ταπεινοί και πεινασμένοι».

