Παρελθόν από το ρόστερ του ΠΑΟΚ αποτελεί εδώ και λίγες ημέρες ο Τόμας Κεντζιόρα, ο οποίος συμφώνησε και ανακοινώθηκε από την Ντιναμό Κιέβου.
O Κεντζιόρα έχει με τη φανέλα του ΠΑΟΚ 141 συμμετοχές σε όλες τις διοργανώσεις με τέσσερα γκολ. Φέτος, αγωνίστηκε σε 42 παιχνίδια σε μία γεμάτη σεζόν.
Σε δηλώσεις αποκάλυψε πως συμφώνησε με τους ανθρώπους του Δικεφάλου να αποχωρήσει ως ελεύθερος από την ομάδα.
Αναλυτικά όσα είπε:
«Δεν ήταν μια αυθόρμητη απόφαση. Ζύγισα όλα τα αγωνιστικά, προσωπικά και οικογενειακά δεδομένα, όμως δεν χρειάστηκα πολύ χρόνο για να αποφασίσω. Οι άνθρωποι της Ντιναμό μου έδειξαν ξεκάθαρα ότι η ομάδα με χρειάζεται και ότι υπολογίζουν σε μένα. Παράλληλα, στις συζητήσεις που είχα με τη διοίκηση του ΠΑΟΚ συμφωνήσαμε πως θα αποχωρήσω ως ελεύθερος».

