Η σειρά των τελικών της Liga Endesa ολοκληρώθηκε τις τελευταίες ημέρες του Ιουνίου με θριαμβεύτρια τη Βαλένθια, που υπέταξε την Μπαρτσελόνα μετά από σκληρή μάχη και απόλυτο πρωταγωνιστή τον Ζαν Μοντέρο.
Ο Δομινικανός γκαρντ που έλαμψε φέτος με την παρουσία του στη Euroleague αναδείχθηκε πολυτιμότερος παίκτης και με το βραβείο στη βαλίτσα του θα έρθει στην Ελλάδα για να φορέσει τη φανέλα του Ολυμπιακού.
Αναγνωρίζοντας τη σπουδαιότητα του αντιπάλου, μετά την ολοκλήρωση του 4ου ματς και αφού οδήγησε την ομάδα του στην κατάκτηση του τίτλου, ο Μοντέρο πλησίασε τον Κέβιν Πάντερ και ζήτησε τη φανέλα του ως ενθύμιο των τελικών.

