Από την ΕΡΤ «μετακομίζει» στην τηλεόραση του ΣΚΑΪ κι επίσημα το πρωτάθλημα της GBL, αφού στο Δ.Σ. του ΕΣΑΚΕ την Τετάρτη (24/6) αποφασίστηκε με ψήφους 14-0 να δοθούν τα τηλεοπτικά δικαιώματα του πρωταθλήματος μπάσκετ της χώρας στον σταθμό διεύθυνσης του Γιάννη Αλαφούζου.
Η συμφωνία προβλέπει κέρδη 25 εκατομμυρίων ευρώ (!) για την επόμενη τριετία, ήτοι μέχρι τη σεζόν 2028-29, ενώ τα 21 εκατομμύρια θα μοιραστούν στις 14 ομάδες του πρωταθλήματος.
Σημειώνεται πως την πρώτη χρονιά ο νέος πάροχος της GBL θα προσφέρει 6.350.000 ευρώ, τη δεύτερη χρονιά 7.350.000 και 7.350.000 την τρίτη χρονιά στην οποία, όμως, ο ΕΣΑΚΕ μπορεί να παρουσιάσει καλύτερη προσφορά και αν θέλει ο ΣΚΑΪ να τη «ματσάρει».

