Ο Χόρχε Σάντσες φαίνεται πως δεν θα βγάλει ούτε τα… μισά ένσημα του συμβολαίου του στον ΠΑΟΚ, καθώς ο έγκυρος Αργεντινός δημοσιογράφος Σέζαρ Λουίς Μέρλο αποκαλύπτει προχωρημένες επαφές της Άτλας Γουαδαλαχάρα με τον Δικέφαλο του Βορρά για την απόκτηση του Μεξικανού δεξιού μπακ.
Σύμφωνα με το ρεπορτάζ του έγκριτου Αργεντινού «μεταγραφολόγου», η Άτλας έχει ήδη καταθέσει πρόταση αγοράς του διεθνούς Μεξικανού δεξιού μπακ, ο οποίος εκπροσωπεί τη χώρα του στο Μουντιάλ 2026, δίχως όμως να γράφεται το ύψος αυτής.
Το μόνο που σημειώνεται είναι πως ο παίκτης είναι κάτι παραπάνω από θετικός στο ενδεχόμενο του άμεσου επαναπατρισμού του, μετά από μόλις 11 συμμετοχές και 1 ασίστ με τη φανέλα των Ασπρόμαυρων.

