Τις πρώτες του δηλώσεις ως ποδοσφαιριστής του Παναθηναϊκού πραγματοποίηση ο Τριαντάφυλλος Τσάπρας.
Ο 24χρονος δεξιός μπακ τόνισε μεταξύ άλλων πως κάθε παιδί ονειρεύεται να φορέσει τη φανέλα του τριφυλλιού, ενώ πρόσθεσε πως δεν είχε δεύτερες σκέψεις παρά το ενδιαφέρον και άλλων ομάδων.
Αναλυτικά όσα είπε:
«Όταν έμαθα εννοείται το ενδιαφέρον του Παναθηναϊκού, το πρώτο πράγμα που έκανα ήταν ότι χάρηκα πάρα πολύ. Νομίζω ότι είναι όνειρο για κάθε παιδί να αγωνιστεί στην ομάδα του Παναθηναϊκού, μία τεράστια ομάδα, έναν τεράστιο σύλλογο.
Δεν είχα δεύτερες σκέψεις, το σκέφτηκα καλά, το αποφάσισα και νομίζω ότι ήταν το καλύτερο για εμένα. Μίλησα με τον πρόεδρο, τον τεχνικό διευθυντή της ομάδας, κ. Στέφανο Κοτσόλη.
Αυτό έπαιξε πολύ σημαντικό ρόλο, με έκαναν να νιώσω πολύ ωραία, μου έδειξαν ότι με θέλουν πάρα πολύ στην ομάδα και νομίζω ήταν πάρα πολύ σημαντικό αυτό για να πάρω αυτή την απόφαση.
Μπορεί να υπήρξε ενδιαφέρον και από άλλες ομάδες, αλλά ο λόγος που πήρα αυτή την απόφαση ήταν πρώτον, για τον τρόπο που μου μίλησε ο πρόεδρος, όπως είπα, και ο τεχνικός διευθυντής, που με έκαναν να νιώσω τόσο άνετα.
Ο Παναθηναϊκός από την πρώτη στιγμή μού έδειξε το πόσο πολύ με ήθελε σε σχέση με τις άλλες ομάδες. Αυτά που μπορώ να προσφέρω στον Παναθηναϊκό είναι εννοείται το 100% σε κάθε αγώνα, είτε αυτό είναι ένα λεπτό είτε 90 λεπτά, για όσο χρειαστεί.
Μου αρέσει το επιθετικό στιλ, να ανεβαίνω, να δημιουργώ και να είμαι αυτός που πρέπει στην άμυνα.
Το να φοράς τη φανέλα του Παναθηναϊκού είναι όνειρο ζωής για κάθε παιδί, έτσι ήταν και για εμένα. Είναι κάτι μαγικό και είμαι πάρα πολύ χαρούμενος που το κατάφερα.
Έχω μιλήσει με τον Γιώργο Κάτρη που ήμασταν συμπαίκτες στην προηγούμενη ομάδα. Μου εξήγησε κάποια πράγματα, με καθοδήγησε λίγο και είμαι πάρα πολύ χαρούμενος που θα είμαστε συμπαίκτες από εδώ και πέρα.
Έχω αντιμετωπίσει τον Παναθηναϊκό ως αντίπαλος, η ατμόσφαιρα ήταν εξαιρετική, ο κόσμος στήριζε την ομάδα από την αρχή έως το τέλος του παιχνιδιού και είμαι πάρα πολύ χαρούμενος που θα το ζήσω και εγώ αυτό.
Στόχος από την ημέρα που ήρθα και από την ημέρα που είμαι μέλος του Παναθηναϊκού, είναι κάθε χρόνο το πρωτάθλημα, όσα περισσότερα τρόπαια μπορούμε να διεκδικήσουμε και μία πολύ καλή πορεία στην Ευρώπη.
Θα ήθελα να πω στους φίλους του Παναθηναϊκού ότι θα δώσουμε τον καλύτερό μας εαυτό, θα δίνουμε τον καλύτερό μας εαυτό σε κάθε ματς ξεχωριστά και στο τέλος όλοι να είμαστε χαρούμενοι.
Σε έναν χρόνο από τώρα, όταν και θα έχει ολοκληρωθεί η πρώτη μου σεζόν στον Παναθηναϊκό, θα ήθελα να κερδίσει το πρωτάθλημα και το κύπελλο και μία τρομερή πορεία στην Ευρώπη».

