Ένα σοκαριστικό περιστατικό βίας καταγράφηκε το Σαββατοκύριακο σε τρένο του δικτύου στο Σίδνεϊ, όταν ομάδα νεαρών αντέδρασε με βιαιότητα σε έναν επιβάτη που τους ζήτησε να χαμηλώσουν την ένταση της μουσικής.
Σε βίντεο που κυκλοφόρησε στο διαδίκτυο και τραβήχτηκε λίγο πριν τις 12 το μεσημέρι του Σαββάτου, φαίνονται οι νεαροί να γρονθοκοπούν τον άνδρα, ενώ οι υπόλοιποι επιβάτες παρακολουθούν σοκαρισμένοι χωρίς να παρέμβουν. Σύμφωνα με μαρτυρίες, μετά την επίθεση κλήθηκε ασθενοφόρο και οι δράστες τράπηκαν σε φυγή, με αναφορές ότι το περιστατικό σημειώθηκε στην περιοχή Strathfield.
Μάρτυρας που βρισκόταν μέσα στο τρένο είπε ότι οι νεαροί έπιναν βότκα και άκουγαν δυνατά μουσική. Ο άνδρας, όπως αναφέρουν αυτόπτες μάρτυρες, τους ζήτησε ευγενικά να χαμηλώσουν τον ήχο και τότε δέχτηκε την επίθεση.
A group of teens were seen blasting music on a Sydney train, when a man reportedly asked them politely to turn it down.
He was then pushed and attacked by the thugs, leaving him injured and an ambulance called. The thugs fled the scene at Strathfield.#Sydney #Fight #Train pic.twitter.com/PZvX7fpb4i
— BNM Australia (@BibleNewsMedia) June 22, 2026
Μετά τη δημοσιοποίηση του βίντεο, η Αστυνομία ανέλαβε έρευνες και ζητάει πληροφορίες για τον εντοπισμό των δραστών. Η διαχειρίστρια εταιρεία των συγκοινωνιών, σε ανακοίνωσή της, τονίζει χαρακτηριστικά: «δεν έχουμε καμία ανοχή στη βία στα δίκτυα δημόσιων συγκοινωνιών μας. Η ασφάλεια των επιβατών και του προσωπικού μας είναι η ύψιστη προτεραιότητά μας και θα βοηθήσουμε την αστυνομία σε τυχόν έρευνες».
Το περιστατικό πυροδότησε έντονες αντιδράσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. «Το Σίδνεϊ είναι γεμάτο με εφήβους σαν κι αυτούς. Αναρωτιέμαι γιατί», έγραψε ένας χρήστης. Άλλος σχολίασε: «Ελπίζω πραγματικά οι γονείς τους να το δουν αυτό! Και αν δεν κάνουν τίποτα γι’ αυτό, τότε σαφώς αυτοί είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα εδώ». Ένας τρίτος αναρωτήθηκε: «Γιατί οι άνθρωποι απλώς παρακολουθούν και δεν κάνουν τίποτα γι’ αυτό;»

