Αιφνιδιαστική καταδίωξη που ξεκίνησε από τα Μέγαρα και κορυφώθηκε στο Κερατσίνι το απόγευμα της Δευτέρας κατέληξε σε τροχαίο ατύχημα, όταν μοτοσικλέτα χωρίς πινακίδες συγκρούστηκε με σχολικό λεωφορείο.
Το περιστατικό είχε αφετηρία λίγο μετά τις 3 το μεσημέρι στην περιοχή των Μεγάρων, όπου αστυνομικοί εντόπισαν τη μηχανή να κινείται χωρίς πινακίδες και έκαναν σήμα στον οδηγό να σταματήσει για έλεγχο. Ο αναβάτης αγνόησε τις υποδείξεις, ανέπτυξε ταχύτητα και επιχείρησε να διαφύγει μέσω της Εθνικής Οδού Αθηνών – Κορίνθου.
Ακολούθησε καταδίωξη κατά μήκος της Νέας Εθνικής Οδού Αθηνών – Κορίνθου και της λεωφόρου Σχιστού, μέχρι που η έντονη καταδίωξη ολοκληρώθηκε στη λεωφόρο Σαλαμίνος, στο κέντρο του Κερατσινίου.
Εκεί η μοτοσικλέτα συγκρούστηκε με σχολικό λεωφορείο που μετέφερε μαθητές, βάζοντας τέλος στην καταδίωξη. Από τη σύγκρουση τραυματίστηκαν ελαφρά ο 25χρονος οδηγός και η 22χρονη συνεπιβάτιδά του.
Σύμφωνα με βίντεο-ντοκουμέντο, η μηχανή παρέμενε στη μέση του δρόμου μετά το ατύχημα, ενώ αστυνομικοί της ομάδας ΔΙΑΣ έφτασαν τρέχοντας στο σημείο για να ακινητοποιήσουν τους δύο νεαρούς αναβάτες.
Οι τραυματίες μεταφέρθηκαν με ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ στο Τζάνειο Νοσοκομείο για τις πρώτες βοήθειες. Στη συνέχεια συνελήφθησαν για παραβάσεις του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας και για απείθεια.

