Ανεξάρτητο δικαστήριο επέβαλε τετραετή αποκλεισμό στη Μαρκέτα Βοντρούσοβα, τη νικήτρια του Wimbledon 2023, ακολουθώντας τους κανονισμούς του Διεθνούς Οργανισμού Ακεραιότητας του Τένις (ITIA). Η 26χρονη Τσέχα τενίστρια αρνήθηκε να δώσει δείγμα σε απροειδοποίητο εκτός αγώνων έλεγχο αντιντόπινγκ στο σπίτι της στις 3 Δεκεμβρίου 2025, όταν ενημερώθηκε από ελεγκτή περίπου στις 8 το βράδυ.
Η ίδια είχε δηλώσει αργότερα πως φοβήθηκε για την ασφάλειά της, υποστηρίζοντας ότι ο υπεύθυνος δεν ακολούθησε το σωστό πρωτόκολλο, ενώ σε ανάρτησή της είχε μιλήσει και για προβλήματα ψυχικής υγείας, αναφέροντας ότι βρισκόταν υπό έντονο ψυχικό και σωματικό στρες. Παρ’ όλα αυτά, το δικαστήριο έκρινε ότι δεν υπήρχε καμία πειστική δικαιολογία για την άρνησή της να υποβληθεί στο τεστ.
Η Βοντρούσοβα είχε γράψει ιστορία το 2023, όταν έγινε η πρώτη ακατάτακτη παίκτρια που κατέκτησε τον τίτλο του μονού στο Wimbledon, ενώ ο αποκλεισμός της θα λήξει στις 21 Ιουνίου 2030.

