Πήρε άδεια σε δεύτερο βαθμό η Καλαμάτα

Share

Τον σχεδιασμό για τη νέα σεζόν συνεχίσει χωρίς κανέναν περιορισμό πλέον η Καλαμάτα.

Η Μαύρη Θύελλα εξασφάλισε σε δεύτερο βαθμό την άδεια από την αρμόδια επιτροπή της ΕΠΟ και τρέχει τον προγραμματισμό της για τη νέα σεζόν που θα τη βρει στη Super League.

Η ανακοίνωση της ΕΠΟ:

«Το Όργανο Εφέσεων Αδειοδότησης της Ελληνικής Ποδοσφαιρικής Ομοσπονδίας κατά τη συνεδρίασή του στις 19.06.2026 εξέτασε:

Tο φάκελο της ποδοσφαιρικής ανώνυμης εταιρείας με την επωνυμία «Π.Σ. Η ΚΑΛΑΜΑΤΑ 2019 ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΚΗ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ» και την υπ’ αριθμόν 12605/15.06.2026 έφεση της ΠΑΕ «Π.Σ. Η ΚΑΛΑΜΑΤΑ 2019 ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΚΗ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ» κατά της υπ’ αριθμ. 29/10.06.2026 απόφασης του Πρωτοβάθμιου Οργάνου Αδειοδότησης (ΠΟΑ) Ε.Π.Ο. και έλαβε την ακόλουθη απόφαση:

Ακυρώνει και εξαφανίζει την εκκαλουμένη απόφαση του Πρωτοβαθμίου Οργάνου Αδειοδότησης.

Χορηγεί άδεια στην ΠΑΕ με την επωνυμία «Π.Σ. Η ΚΑΛΑΜΑΤΑ 2019 ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΚΗ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ» για τη διασυλλογική διοργάνωση του Ελληνικού Πρωταθλήματος Α’ Εθνικής Επαγγελματικής Κατηγορίας Ποδοσφαίρου (Super League 1) για την αγωνιστική περίοδο 2026-2027.

Ανακαλεί το επιβληθέν χρηματικό πρόστιμο των δέκα χιλιάδων ευρώ (10.000 ευρώ).

Απορρίπτει το αίτημα της εκκαλούσας ΠΑΕ για επιστροφή του κατατεθέντος από αυτή παραβόλου».

ΟΙ ΑΘΛΗΤΙΚΕΣ ΜΕΤΑΔΟΣΕΙΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ - ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗΣ
ΟΙ ΑΘΛΗΤΙΚΕΣ ΜΕΤΑΔΟΣΕΙΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ