Μετά τον Γιώργο Τανούλη και τον Μουσταφά Φαλ, ο Ολυμπιακός αποχαιρέτησε και τον Φρανκ Νιλικίνα. Ο Γάλλος γκαρντ αποκτήθηκε στα τέλη Σεπτεμβρίου για να δώσει μια επιπλέον λύση στην περιφέρεια και η θητεία του ολοκληρώθηκε με το φινάλε της σεζόν 2025/26.
Η ερυθρόλευκη ΚΑΕ ανακοίνωσε την ολοκλήρωση της συνεργασίας της με τον Νιλικίνα και ευχαρίστησε τον Γάλλο γκαρντ για τη συνεισφορά του σε αυτή την άκρως επιτυχημένη σεζόν, ευχόμενη τα καλύτερα για το μέλλον. Οι πληροφορίες, μάλιστα, θέλουν τον Γάλλο διεθνή άσο να επιστρέφει στην πατρίδα του για λογαριασμό της Βιλερμπάν.
Συνολικά ο Νιλικίνα αγωνίστηκε σε 24 παιχνίδια στη EuroLeague με τον Ολυμπιακό μετρώντας 4,5 πόντους (40% δίποντο, 36,5% τρίποντο, 84,2% βολές), 1,1 ριμπάουντ και 1,6 ασίστ ανά 16’24” συμμετοχής.

