Σηκώνει μανίκια ο Αλέσιο Λίσι για την επόμενη ημέρα στον ΠΑΟΚ μετά την αποχώρηση του Ραζβάν Λουτσέσκου από τον πάγκο της ομάδας.
Ο Ιταλός τεχνικός έφτασε στη Θεσσαλονίκη το απόγευμα της Κυριακής και πιάνει αμέσως δουλειά, καθώς για σήμερα (22/6) Δευτέρα στις 18:30 είναι προγραμματισμένη η πρώτη προπόνηση ενόψει της νέας σεζόν.
Μάλιστα ο Λίσι έχει υπογράψει ήδη το συμβόλαιο του μέχρι το 2028 και το μόνο που απομένει είναι η επίσημα ανακοίνωση από πλευράς Δικεφάλου.
Ο 40χρονος Ιταλός κάθισε την περασμένη σεζόν στον πάγκο της Οσασούνα, την οποία κατάφερε να κρατήσει δύσκολα στη La Liga, σε τριπλή ισοβαθμία την τελευταία αγωνιστική. Με την Οσασούνα είχε 14 νίκες, 9 ισοπαλίες και 19 ήττες σε 42 παιχνίδια, ενώ έχει περάσει όλη την προπονητική του καριέρα έως τώρα στην Ισπανία, αφού στο παρελθόν έχει κάτσει στον πάγκο της Λεβάντε και της Μιραντές.

